bicie na kierownicy przy hamowaniu-krzywa piasta?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Jakie ekonomiczne , bedzie cie nie smar a nowa tarcza kosztowac ktora przez zamontowanie na smarze sie odrazu krzywi po zamontowaniu. Widzisz myslisz ze cos wiesz a tu bomba.
Sorki, bo chlop mysle ze cos wie a wie wielkie G... , wez odkrec te tarcze jutro i oblookaj piaste czy gdzies rdza nie zostala, ew. jak masz od kogos porzyczyc to wez mikrometr do sprawdznia bicia tarczy. W ostatecznosci jeszcze lozysko sprawdz.
Sorki, bo chlop mysle ze cos wie a wie wielkie G... , wez odkrec te tarcze jutro i oblookaj piaste czy gdzies rdza nie zostala, ew. jak masz od kogos porzyczyc to wez mikrometr do sprawdznia bicia tarczy. W ostatecznosci jeszcze lozysko sprawdz.
Ostatnio zmieniony wt lip 27, 2010 22:36 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
No pewnie... Jak naładujesz smaru jak masła na bułkę, to i tytan by się skrzywił. Przecież powiedziałem, że niewielką ilość, naniesioną pędzelkiem.
Kończę tę pasjonującą dyskusję.
A co konkretów...
kanias3 A co tu wymyślisz. Wielu ma problemy z biciem kierownicy podczas hamowania. Wszystko nowe, przeczyszczone, a kiera bije.
Kończę tę pasjonującą dyskusję.
A co konkretów...
kanias3 A co tu wymyślisz. Wielu ma problemy z biciem kierownicy podczas hamowania. Wszystko nowe, przeczyszczone, a kiera bije.
Re: bicie na kierownicy przy hamowaniu-krzywa piasta?
Przedewszystkim zmienic uklad na 288mm lub 312mm. Uklad 280mm w mk4 jest fabrycznie spartolony i tyle. Wystarczy poczytac forum klubu seata zeby dowiedziec sie ze co szybsi umieli tarcze pokrzywic w tym ukladzie nawet po 500 km.
Odlane jarzmo razem ze zwrotnica i dziwny sposob montazu klockow do zacisku powoduje to, ze ta tarcza nie posiada jakiejkolwiek wiekszej wentylacji bo jest w polowie zakryta. Do spokojnej jazdy starcza - do dynamicznej - nie bardzo.
Ja majac wlasnie 280mm na zacisku FSIII w ciagu 50 000 km wymienilem ze cztery komplety tarcz - wszystkie pokrzywilem.
Co do smarowania piast. Wystarczy oczyscic - i tak przykrecajac kolko nawet nie osiowo lezaca tarcza dobzre sie ulozy - nie ma innej mozliwosci.
Odlane jarzmo razem ze zwrotnica i dziwny sposob montazu klockow do zacisku powoduje to, ze ta tarcza nie posiada jakiejkolwiek wiekszej wentylacji bo jest w polowie zakryta. Do spokojnej jazdy starcza - do dynamicznej - nie bardzo.
Ja majac wlasnie 280mm na zacisku FSIII w ciagu 50 000 km wymienilem ze cztery komplety tarcz - wszystkie pokrzywilem.
Co do smarowania piast. Wystarczy oczyscic - i tak przykrecajac kolko nawet nie osiowo lezaca tarcza dobzre sie ulozy - nie ma innej mozliwosci.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości