Strona 2 z 6

: wt sty 24, 2006 23:27
autor: MikeBer
A czy przypadkiem 1.8 90PS z MK3 nie maja pomp (wody , wspomagania) i alternatora napędzanych SZEROKIMI paskami ????

Bo RP w MK2 jest na WĄSKIE paski klinowe....
Nie dam głowy za to ale jestem prawie pewny że tu jest pies pogrzebany...

: wt sty 24, 2006 23:33
autor: jusci
AAM czyki 1,8 75 PS na 100% mają szerokie paski. W końcu czymś muszą się różnić silniki z Mk2 i Mk3

: wt sty 24, 2006 23:34
autor: homsky
Dreak'e pisze:wlasnie korzystajac z okazji moze podzielilibyscie sie jakimis uwagami na temat tego silnika. ja po roku uzytkowania zauwazylem ze ma apetyt na olej niestety jak to u was jest??
u mnie auto ma nakulane 260tys km , jest zagazowane i jak do tej pory od wymiany do wymiany nie bierze ani grama oleju, ogólnie sam silnik jest bez zarzutu , małe problemy miałem tylko z osprzetem silnika ( sonda lambda , silnik krokowy i inne duperele)

[ Dodano: Wto Sty 24, 2006 22:40 ]
Sorry że w innym temacie, ale mam pytanko do kolegi:
HEJ JUSCI, zrobiłes juz reset komputera benzynowego w swoim autku??? Bo zmiana emulacji mówiłes że nic nie dała!

: śr sty 25, 2006 00:08
autor: kwiatekt11
Dreak'e pisze:wlasnie korzystajac z okazji moze podzielilibyscie sie jakimis uwagami na temat tego silnika. ja po roku uzytkowania zauwazylem ze ma apetyt na olej niestety jak to u was jest??
Moj tez troszke łyka oleum ale od wymiany do wymiany nie dolewam. Ps. Przez dwa lata tylko zmieniłem czujnik temperatury i silnik krokowy z osprzętu silnika skrzynie biegów tez zmieniałem bo nie wytrzymała po miesiacu jazdy :grin: a tak pozatym RP są the best :okej:

: śr sty 25, 2006 00:37
autor: Witek
Moj oleju bierze tyle ze od wymiany do wymiany nic nie dolewam. A co do remontu to podstawke pod wtryskiem wymieniłem i tarcze sprzęgła i nic

: czw sty 26, 2006 01:04
autor: emka2
witanka! pozdrufki dla posiadaczy RP-qf, ugolfionych oraz innych ufolkswagenionych :okej:

: czw sty 26, 2006 11:26
autor: EverFrost
No gdyby nie problemy z sondą i krokowcem, RP-ek byłby zbliżony do ideału.
Pozdrawiam

: czw sty 26, 2006 11:36
autor: moment
witam ja tezjestem posiadaczem RP i jestem z niego zadowolony , i przez rok uzytkowania w silniku nic praktycznie nie robiłem jedyne co to podstawka pod wtryskiem oleje i filtry , a tak to nic

: czw sty 26, 2006 15:27
autor: tytus82
Ja już od 2 lat smigam moim Golfikiem Rp no i żadnych poważnych awarii!!!!!
Rp- Good motor :-)

: czw sty 26, 2006 18:08
autor: robal264
no to widze ze zostalem posiadaczem najlepszego silnika VW, nawet nie wiedzialem :)

A tak na marginesie to moj ma okolo 190tys cisnienie w cylindrach to prawie 12 (nie wiem tylko jednostkibo chyba nie chodzi MPa :D ) oleju doslownie nic nie bierze, skrzynie juz wykonczyl a silnik fruwa jak szalony,musze powiedziec ze pomimo tych 9l benzyny to jestem bardzo zadowolony :grin:

: pt sty 27, 2006 02:22
autor: daaroo
Dreak'e pisze:wlasnie korzystajac z okazji moze podzielilibyscie sie jakimis uwagami na temat tego silnika. ja po roku uzytkowania zauwazylem ze ma apetyt na olej niestety jak to u was jest??
po wymianie przejechalem 15 000 z hakiem km nie dolewajac ani grama oleju, zmienilem teraz na TEXACO zobaczymy czy po kolejnych 15 000 cos wezmie, jedyne co naprawialem to sonde lambde. Zamierzam pompe wodna jeszcze zmienic bo huczy troche.


ABS od RP rozni sie chyba walkiem rozrzadu.

: pt sty 27, 2006 16:15
autor: Paluch
moment pisze:podstawka pod wtryskiem
Co przez to rozumiesz? Czy chodzi o tą gume miedyz kolektorem a wtryskiem?
A gdzie kupiłeś.Jest gdzies dostępna nowa. I jakie koszta?

Pozdrawiam

: sob sty 28, 2006 00:46
autor: daaroo
jest podstawa wtrysku/gaznika kosztuje ok 45-10 zł w sklepie zalezy od fimy

: ndz sty 29, 2006 01:09
autor: zajac
ja mam swojego RP-ka od wrzesnia 2005 nastukalem 14 tys km i zadnych problemow poza peknieta uszczelka wtrysku (ale tylko w ASO maja i koszta koszta koszta) oleju troche łyka i (300 tys km z remontem)czasem trzeba dolac ale to ok 0,5 max 1l co 2 miesiace czyli co jakies 3tys km
nawet na servisie mowia ze jak vw to tylko z RP(z tych lat oczywscie)