Strona 2 z 2

: pt lip 23, 2010 15:07
autor: jhosef
Pierwszy raz coś takiego widzę. Jakoś nie znajduje powodu poza marnym kablem lub szaloną iskrą jaką daje cewka - może jeszcze mało wiem:)

Możesz kupić pojedynczy kabel, np BERU i Bosch oferuje je. Koszt 25-45 zł.
Wymień go ale ustrzegaj się kabli które najłatwiej kupić na sztuki czyli badziewie.

Sprawdz wygląd iskry. Pomierz cewkę - jak znajdziesz na forum pod szukajką.

: pt lip 23, 2010 15:57
autor: Lipek81
No widać, ze wyjarało się ma łączeniu - wtyczka-przewód..... No chyba tylko właśnie jakieś badziewne kable ponoszą tutaj winę, bo nawet, jakby cewka była walnięta, to ten kabel nie ma jak się spalić....

: pt lip 23, 2010 16:33
autor: pytlex
co mi radzicie... Od czego zacząć? Fundusze na naprawe raczej małe, więc nie chce kupować czegoś co nie będzie potrzebne... ;/

[ Dodano: 23 Lip 2010 16:34 ]
Kable mam firmy Kager, dobre czy złe?

: pt lip 23, 2010 16:39
autor: mate64
Jak nie masz kasy to jedź na szrot i kup na próbę kabel z jakiegoś vw z tym silnikiem, załóż i sprawdź co sie stanie. Jeśli będzie OK to prawdopodobnie wyjarało kijowy kabel jak wyjara ponownie cos sie prawdopodobnie dzieje z cewką albo z instalacją.

: pt lip 23, 2010 16:44
autor: pytlex
na tych kablach wszystko dzialalo chyba ze 4 lata bez zadnych problemów... Mam chyba gdzieś stare kable "beru" spróbuje zmienic

[ Dodano: 25 Lip 2010 18:47 ]
Zmienilem kabel na stary BERU i dziala jak narazie :) Mam nadzieje ze w czasie jazdy nie zobacze plomienia przed sobą ;/ :)