Dalej problem z piszczeniek w okolicach paska rozrządu.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam!! po naprawie założyłeś pasek i za mocno go naciągnąłeś. jeżdząc tak troszkę kółka pasowe zarówno od wału korbowego a przede wszystkiem od pompy  się wyrobiły. spowodowało to troszkę głąbszy i szerszy rowek w nich i teraz pasek za mocno w nie się wrzyna i piszczy jak się nagrzeje. trzeba wymienić koła pasowe ( raczej będzie to od pompy ale może byc i od wału korbowego) sprawdz i wymień najlepiej i pasek też na nowy. ja właśnie tak miałem po wymianie kółka od pompy jak ręką odjął POZDRAWIAM!!!
			
									
									- tauka
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2270
 - Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
 - Lokalizacja: Nowa Sól
 - Kontakt:
 
Ja nie wymieniałem kółka od pompy, tylko całą pompę i pasek też na nowy.
[ Dodano: Wto Sty 24, 2006 18:37 ]
			
									
									Też tak myślałem, ale pisze już po raz kolejny Pasek jest luźny Obraca się l;eciutko o 90 Stopni, a nawet delikatnie wiecej.vaclavo pisze:Za mocno naciągnięty pasek i pompa piszczy - mialem to samo
[ Dodano: Wto Sty 24, 2006 18:37 ]
No teoretycznie to masz rację, ale jak wytłumaczysz to, że to piszy również jak autko stoi w cieplutkim garażu. A pozatym ja z tym walczę już od jakiegoś czasu, a wtedy jeszcze były dosyć dodatnie temp. na dworze i też piszczało.DjAdamski pisze:rożnica temperatur pod maska i na zewnatrz poczekaj na cieplejsze dni
- 
				Tomasz Żaguń
 - Forum Master

 - Posty: 1550
 - Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
Ja kiedyś miałem taki problem.Wymieniłem koledze pasek rozrządu właśnie w takim silniku jak twój ziomal.Po jakimś tysiącu km sprawdzamy a tu WYRŻNIĘTE ZĘBY W  jednej czwartej.BOŻE szczęście że się nie urwał .Doszedłem do wniosku że pupa jestem i mówię aby jednak jechał do speca.Pojechał.Spec wymienił pasek no i po jakimś czasie sprzedał.Zrobił on i nowy nabywca 20 tkm i pasek się URWAŁ!!!!! Okazało sie że musiały być też wymienione koła zębate rozrządu bo były za ostre od zużycia.Może to jest ten powód że koła trzeba też zmieniać  w tychn silniczkach?
			
									
									- 
				Tomasz Żaguń
 - Forum Master

 - Posty: 1550
 - Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 
Szczerze mówiąc to tak sobie myślę  że sam się napina dlatego że jak piszesz silnik sie nagrzeje a co za tym idzie widocznie pasek jest tak rozłożony że poprzez rozszeżalność materiałów czyli zmianą odległości kół rozrządu napina się poprostu .Innego wytłumaczenia niewidzę, bynajmniej narazie.Może ktoś ma inne pomysły, i moze faktycznie musi być aż tak lużny aby było dobrze.Spytam sie w ASO
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości


