Strona 2 z 2

: sob sty 21, 2006 08:37
autor: bodzio_j
zbycho pisze:dokładnie tak podłącz odpal autko i stopniowo zmniejszaj zakres amperomierza aż uzyskasz odpowiednią wartość dokładność pomiaru
Zbycho nie wiem do czego napisałeś "dokładnie tak", ale jeśli masz na myśli podłączenie szeregowe amperomierza (multimetra o zakresie do 20A) między klemę a zacisk aku i odpalenia silnika to od razu możesz iść do sklepu po nowy miernik. Alternator przy rozładowanym aku poda prawie max prąd ładowania. W zależności od alternatora może to być 45 do 70A. Kupa dymu i tyle.

: sob sty 21, 2006 12:41
autor: rogra
zmierzyłem dziś amperomierzem ustawiłem zakres 10 i pokazało mi wartoś 0,11 A

: sob sty 21, 2006 12:45
autor: maverik
Sprobuj zmniejszyc zakres tylko nie wlaczaj silnika
tak zeby wynik byl dokladniejszy, ale boje sie ze zuzycie jest za duze
sprawdz tez czy jak odlaczysz np radio to cos sie zmienia(maleje prad)

: sob sty 21, 2006 16:06
autor: WRHZ
rogra pisze:zmierzyłem dziś amperomierzem ustawiłem zakres 10 i pokazało mi wartoś 0,11 A
To znaczy ze cos ciagnie pradzik na bank

: sob lut 11, 2006 23:54
autor: rogra
okazało się że przekaźnik od świateł przeciwmgielnych przednich był non stop załączony bo był podłączony pod stały 12V ,ale podłączyłem go pod 12v dopiero po włączeniu kluczyka,prąd pobierany teraz to 0,01A ,Dziękuję wam za pomoc