Strona 2 z 3

: śr gru 15, 2004 10:45
autor: siedlu
taa to fakt ze zrobilem nim poki co jedynie 280km i wiem ze to mało żeby stwierdzić że oleju nie bierze, ale poki co po takim niewielkim przebiegu ubytek jest żaden :), w każdym razie dzieki wszystkim za odpowiedzi, nie pozostaje mi nic innego jak odwiedzenie warszatatu i zrobienie tego ;/
(zapewne uszczelniacze/pierścienie)
thnx

: śr gru 15, 2004 11:34
autor: j_jasiu
siedlu pisze:taa to fakt ze zrobilem nim poki co jedynie 280km i wiem ze to mało żeby stwierdzić że oleju nie bierze, ale poki co po takim niewielkim przebiegu ubytek jest żaden :), w każdym razie dzieki wszystkim za odpowiedzi, nie pozostaje mi nic innego jak odwiedzenie warszatatu i zrobienie tego ;/
(zapewne uszczelniacze/pierścienie)
thnx
Jak masz niebieski dymek to napewno ci bierze bo nie ma silnego na niebieski dymek.

: ndz lut 07, 2010 15:59
autor: radziu790
mój golfik pali bardz ładnie tyle że od paru dni zaczoł strasznie kopcić na niebiesko jak mu wcisne pe,dał chciałbym to jakoś naprawic ale niewiem od czego zaczać

: ndz lut 07, 2010 16:13
autor: Latara_GOLF II
Gdy by to były pierscienie i zjadałby olej to byłby to biały dym a nie niebiski,wiec proponuje sprawdzić na gazniku czy nie ma za bogatej mieszanki.moze jest koniecznosc regeneracji gaznika

: ndz lut 07, 2010 16:19
autor: jacekplacekk
Latara_GOLF II pisze:Gdy by to były pierscienie i zjadałby olej to byłby to biały dym a nie niebiski,wiec proponuje sprawdzić na gazniku czy nie ma za bogatej mieszanki.moze jest koniecznosc regeneracji gaznika
Chyba zartujesz bialy dymek jest norma przy niskich temp,ale niebieski badz czarny dymek swiadczy tylko o tym ze Golf pobiera sobie olej.

: ndz lut 07, 2010 16:22
autor: radziu790
olej zjada .chciałbym sie dowiedziec co trzeba naprawić , a młój golfik to mk2 1.3nz pełen wtrysk 1991

: ndz lut 07, 2010 16:24
autor: jacekplacekk
Nibe pierscienie trzeba wymienic,ale jak glowice bedziesz mial zdjeta to mozna ja odrazu splantowac,bo uszczelke pod glowica i tak musisz wymienic.

: ndz lut 07, 2010 16:27
autor: oldi90
radziu790 Mianowiscie kapitalka , głowica na stół uszczelniacze zaworowe i ja zrobił bym juz nowe zaworki przy okazi. Pierscienie i kaplet uszczelek wraz z głowiczką . gitarka :)

: ndz lut 07, 2010 16:29
autor: radziu790
sprawdze jeszcze tylko cisnienie.a jaki to może byc koszt takiego planowania głowicy?

: ndz lut 07, 2010 16:29
autor: Zico63b
Latara_GOLF II pisze:Gdy by to były pierscienie i zjadałby olej to byłby to biały dym a nie niebiski,wiec proponuje sprawdzić na gazniku czy nie ma za bogatej mieszanki.moze jest koniecznosc regeneracji gaznika
Kompletnie nieprawda.
Niebieski dym - palony olej;
Czarny dym - za bogata mieszanka (z różnych przyczyn);
Biały dym - pobieranie płynu chłodzącego.
Para wodna (czyli też białe obłoki ale szybko znikające, w porównaniu z dymem, który utrzymuje się długą chwilę po wylocie z rury) - w Dieslach i benzynowych w zimne dni to objaw prawidłowy, zimny silnik.

: ndz lut 07, 2010 16:31
autor: oldi90
Planowanie około 70-150zł bynajmniej u mnie tak to oscyluje . Ale przemysl temat z uszczelniaczami w głowicy .

: ndz lut 07, 2010 16:33
autor: radziu790
oldi90 domyślam sie że remoncik niewart tego autka .czyli musze mu kapitalke zrobić?

: ndz lut 07, 2010 16:39
autor: oldi90
No tak dokładnie , wiec wniosek jaki ? ja bym poszukał dobrego silniczka i wrzucał . Bo zeby to miało ręce i nogi musisz zrobic i uszczelniacze i pierscienie za jednym zamachem bo przeciez nikt ci 2 razy nie bedzie rozbierał za 1 cene jak wymienisz tylko uszczelniacze i dalej bedzie brał olej , a do wymiany pierscieni trzeba szarpnac głowiczke i wyciagac tłoki od góry. Wiec twoja decyzja , masz 3 , pierwsza sprzedac auto , druga to remont i jezdzisz autkiem bo to duży koszt takiej zabawy albo ostatnia szukaj dobrego silniczka i niech ci chłopaki przekładają

: ndz lut 07, 2010 16:48
autor: radziu790
szkoda, bo golfika bardzo lubie. a gdzie moge szukać takiego silniczka może masz jakis dobry namiar.bo na tym forum tak jeszcze niebardzo umiem szukać