Amorki założyłem olejowe bo takie były poprzednie. Pracowały przez 19 lat ale przebieg w kilometrach to tylko 135000 . Wymieniłem bo jeden wyciekł olej całkowicie a w drugim przerdzewiał ten kaptór na nad sprężyną i wystrzelił w półkę. Podejrzewam przyczynę ich twardości w odbojach gumowych które na trzon amortyzatora trzeba było bardzo mocno wpychać i to przy pomocy smaru.Poczekam bo może się ta guma wyrobi i będzie chodziła lużniej.kajt pisze:Jeśli chodzi o amortyzatory to tego nie da się zrozumieć, Ja zakładałem do swojego to było tak twardo że każdą dziurę czułem na kręgosłupie a w zakrętach przechylał się jak łajba.
Masz gazowe czy olejowe?
ORI - oryginalne
Kumpla ori - oryginalne od kumpla
Amortyzatory tylne - twarde
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zbyszek s
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
sałata, to cos masz za długie te odboje moze.. bo normalne auto siedzi na sprezyne.. a odboje to słuza jak juz sie przeciazy autko , sprezyna jest scisnięta i zeby nie wykonczyc amora, to siada wtedy na odboju.. podczas jazdy amortyzator pracuje normalnie.. odbój to jest juz ostatecznosc
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości