Czy ktos sie orietuje gdzie to podłączyc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sty 19, 2006 10:39

mako-22 pisze:misiek10111, a mogłbys zrobic fotkę tej wiązki z której wyczhodzi ten przewud bardzo bym prosił
proszę bardzo


:-k ...

Jason
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:03
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jason » sob sty 28, 2006 23:24

do Misiek10111

Witam, mam pytanie odnośnie tego "ogrzewania ssania termicznego" . Przy okazji wymontowywania gaźnika do czyszczenia i wymiany przewodów podciśnienia, odkręciłem kopułkę ssania i ...... wypadła mi sprężynka. Czy to "ogrzewanie" to właśnie ta sprężynka ? Czy ewentualny brak tej "sprężynki" niesie za sobą jakieś konsekwencje. Pytanie może bez sensu ... ale ... pozdrawiam



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 28, 2006 23:39

Jason pisze:Wysłany: 06-01-28, 22:24




do Misiek10111

Witam, mam pytanie odnośnie tego "ogrzewania ssania termicznego" . Przy okazji wymontowywania gaźnika do czyszczenia i wymiany przewodów podciśnienia, odkręciłem kopułkę ssania i ...... wypadła mi sprężynka. Czy to "ogrzewanie" to właśnie ta sprężynka ? Czy ewentualny brak tej "sprężynki" niesie za sobą jakieś konsekwencje. Pytanie może bez sensu ... ale ... pozdrawiam
bardzo potężne, jeżeli mówimy o tym samym, to co Ci prawdopodobnie wypadło to jest to sprężyna bimetalowa(diałająca na ciepło), bez tej sprąż. to połowa gaznike Ci nie zadziałe czyli: najpierw działa ogrzewanie ssania elektryczne- zaraz potem przejmuje to ogrzewanie termiczne(czyli ta sprężyna bimetalowa), TO MUSI BYĆ ZAŁOŻONE I NIE PEŁKNIĘTA SPRĘZYNA


:-k ...

Jason
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:03
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jason » ndz sty 29, 2006 13:10

Witam. Dzięki za odpowiedź. Uściśle, że chodziło mi jednak o to "ogrzewanie elektryczne", małą sprężynke, która jak sądze powinna być obwinięta pod sprężyną bimetalową i przymocowana do kabelka odchodzącego od obudowy i do samej obudowy ssania. Wspomne, że borykam się z problemami przy odpalaniu zimnego silnika. Czy brak tego "ogrzewania" może być przyczyną problemów z odpaleniem (niskie obroty, dławienie się, palenie na trzy gary, zalewanie świec)? Wiem, że temat był poruszany wielokrotnie.Tymczasem spróbuje to jakoś polutować, tylko nie wiem czy nie odpadnie jak sie nagrzeje (po próbie odpalenia).....pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 29, 2006 13:26

Jason pisze: Czy brak tego "ogrzewania" może być przyczyną problemów z odpaleniem
Bez tej sprężynki zapalisz normalnie, ale zaraz potem ona ma ogrzewać bimetal. Czyli jej brak spowodujem późniejsze wyłączanie się ssania. Bimetal ogrzeje się później i później otworzy górna przepustnicę, czyli później wyłączy ssanie. Takich wrażeń jak palenie na trzy gary to nie spowoduje, najwyżej nieco wyższe obroty przed rozgrzaniem silnika przez dłuższy czas niż normalnie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

mako-22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 12:34
Lokalizacja: Nowaki

Post autor: mako-22 » ndz sty 29, 2006 18:02

czyli jak nie mam podłączonej tej grzałki to i tak to nie ma wpływu na moje kłopoty z tym gażnikiem(2e2)
a kłopoty mam takie same jak kolega



Jason
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:03
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jason » ndz sty 29, 2006 19:18

Witam ... mako-22 .... widać nie ma to wpływu na "ten" problem ... ja mając takie objawy postanowiłem wymontować gaźnik i przeczyścić go (bardzo uwalony był jakimś "nagarem"), przy okazji naprawa ssania (właśnie ta sprężynka - ogrzewanie elektryczne), wymiana wężyków podciśnienia. Okaże się jutro ja zamontuje gaźnik .................oby było wszystko oki .... pozdrawiam



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » ndz sty 29, 2006 22:08

a ktora jest od wolnych obrotow w takim badz razie, czy to ta od tej smiesznej pompki co jes na klucz 13??

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 21:11 ]
a ktora jest od wolnych obrotow w takim badz razie, czy to ta od tej smiesznej pompki co jes na klucz 13???


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 29, 2006 22:18

czy chodzi Ci o to?


:-k ...

Jason
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:03
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jason » ndz sty 29, 2006 22:43

witam
misiek10111 chodzi chyba o "aktywator przepustnicy" czy też "zawór trójpołożeniowy" tak się to ponoć fachowo nazywa ... patrząc od przodu samochodu po lewej stronie gaźnika ..... z tyłu tego jest śruba od obrotów biegu jałowego

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 21:45 ]
witam
preker20 chodzi chyba o "aktywator przepustnicy" czy też "zawór trójpołożeniowy" tak się to ponoć fachowo nazywa ... patrząc od przodu samochodu po lewej stronie gaźnika ..... z tyłu tego jest śruba od obrotów biegu jałowego

[ Dodano: Nie Sty 29, 2006 21:48 ]
hehe nie ma to jak "nowicjusz" ...... pozdrawiam



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 29, 2006 22:52

pewnie Ci chodzio siłownik 3 - położeniowy(ten w niebieskim kwadracie)


:-k ...

mako-22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 12:34
Lokalizacja: Nowaki

Post autor: mako-22 » pn sty 30, 2006 11:53

Jason daj znac czy pomogło ci czyszczenie i naprawa tej speęzynki to sam sie tez za to zabiore



Jason
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lis 23, 2005 12:03
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Jason » pn sty 30, 2006 18:31

Witam
Gaźnik założyłem, przykręciłem, podłączyłem, próbowałem odpalić i się zdziwiłem ..... nie odpalił (oczywiście trzeba pokręcić troche, żeby się gaźnik zalał) ..... wykręciłem świece ..... zalane były .... opaliłem świeczką, wyczyściłem szczotką, przykręciłem ......spróbowałem odpalić.... za pierwszym razem poszedł..... jednak po kilku sekundach zszedł na niskie obroty....... wyłączyłem silnik i zamieniłem kierunek "zaworu zwrotnego" w obiegu podciśnienia .... znowu odpaliłem i było - wydaje mi się - wszystko oki.... obroty chyba dobre .... to takie wrażenia "na gorąco" .... na 100% bede wiedział po kilku mroźnych nocach .......... pozdrawiam



mako-22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 12:34
Lokalizacja: Nowaki

Post autor: mako-22 » wt sty 31, 2006 14:58

Jason sprawdziłeś ten gażnik po nocy rano czy na ciepłym silniku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości