nieskie obroty silnika?? 1.4 16V AXP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr cze 09, 2010 19:40

Jeżeli to EGR to będzie nieszczelny, nieprzypuszczam aby całkowicie otwarty bo byłyby problemy z odpaleniem. Komprecha i zawór mogą powodować wypadanie zapłonów i gaśnięcie.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Seta84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob mar 20, 2010 20:01
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Seta84 » czw cze 10, 2010 08:01

zaślepienie egr cos by dało??



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw cze 10, 2010 09:45

Tak, np. 2 krotnie większe spalanie, spalanie stukowe, zatrucie środowiska, to nie diesel!!!
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 09:46 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości