Pogrzebałem specjalnie po internecie i to co znalazłem może Ci się przyda:
Błąd P0300:
Wyciek powietrza dolotowego(łapie lewe powietrze)
Wadliwe zasilanie paliwem
Wtryskiwacz uszkodzony
Przewody i świece(ale pisałeś że wymienione)
Zawór EGR otwarty
Czujnik wałka rozrządu(ale według mnie to by też wyskoczyło)
Błąd P0302:
Uszkodzony układ zapłonowy(Pisałeś że wymieniony)
Uszkodzone wtrykiwacze paliwa
Słabe ciśnienie paliwa
Oczyszczanie zbiornika,zawór EVAP-ale nie wiem co to jest
Uszkodzony pochłaniacz par i emisji(filtr węglowy)
Uszkodzony komputer silnika
Błąd 401;
Kontrolka awarii silnika mruga
Układ recylkulacji spalin(zawór EGR)
Jak dla mnie to ja zaczął bym od zaworu EGR.
Golf 4 2000r 1.4 16v nie pali na jeden cylinder
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wszystkie przewody wymieniłem na nowe, cewka nowa świece nowe, czujnik wałka też był nowy czujnik oleju też nowy cała głowica nowa pierścienie nowe,sonda nowa ciśnienie paliwa bym nie podejrzewał bo powyżej 1500 ob/min silnik chodzi jak złoto a jak by było słabe ciśnienie to by szwankowało, cały układ dolotowy sprawdzałem nigdzie nie uchodzi. świeci mi się kontrolka akumulatora niekiedy jak zapalam ale jak przegaruje do 2500ob/min to potem gaśnie sprawdzałem ładowanie jest 14,2v czyli tez dobre. wtryski zamieniałem z cylindra 3 i to samo czyli wtrysk też dobry.Jak ściągnąłem pasek od alternatora to silnik równiej pracuje ale tez słychać ten dziwny odgłos z rury odpinałem już z kostki po kolei wtryski i zauważyłem ze na tym właśnie jednym cylindrze mniej nierówno pracuje motor niż po odpięciu kolejnych innych. zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz Mianowice z EGR-a wychodzi taki po boku wężyk i ten mój wężyk na końcu zakończony jest tylko zaworkiem zwrotnym tak jakby miał on ssać powietrze i tyle i on jest rzucony gdzieś tam nie idzie mi on wogule do kolektora tylko leży luzem a jak u was jest???
[ Dodano: 05 Cze 2010 18:03 ]
BARDZO WSZYSTKIM DZIĘKUJE ZA WSZELKĄ POMOC
[ Dodano: 05 Cze 2010 18:03 ]
BARDZO WSZYSTKIM DZIĘKUJE ZA WSZELKĄ POMOC
tak - mogę dać fotkęvanbasa4 pisze:i ten mój wężyk na końcu zakończony jest tylko zaworkiem zwrotnym tak jakby miał on ssać powietrze i tyle i on jest rzucony gdzieś tam nie idzie mi on wogule do kolektora tylko leży luzem a jak u was jest???
[ Dodano: Sob Cze 05, 2010 7:37 pm ]
a tearz z inenj strony o twoich problemach - sprawdzałeś może wiązkę? tj wiązke pomiędzy sterownikiem silnika a wtyczka od cewki i wtyczkami od wtrysków
Nie sprawdzałem. ale dziś rozkręciłem EGR-a i z tego co mi wiadomo w nim tłoczek powinien się ruszać na słucha a tam jest zapieczony w pon kupie nowego podzielę się dalej relacjami z wami. ten silnik był wcześniej przegrzany stąd w nim nowa głowica wałki rozrządu wyglądały w różnych kolorach tęczy musiało pewnie spiec przez to EGR-a. Wyciągnąłem z niego zaślepkę i po tym czpieniu lałem odrdzewiaczem i biłem młotkiem i nawet nie drgną wygląda tak jakby połowę tego tłoczka wtopiło się w korpus aluminiowy. Instalacja podejrzewam ze jest ok jak EGR nie naprawi tego to przejże wiązkę ale wydaje mi się ze ona jest ok
[ Dodano: 08 Cze 2010 09:29 ]
Usterka w dalszym ciągu nie zlokalizowana, nowy zawór EGR nic nie poprawił. Ciągle wyskakuje błąd P0300 i P0302, Brak już jakich kolwiek pomysłów Żadna z kontrolek nie świeci się wszystko działa bez zarzutu tylko na wolnych obrotach trzepie silnikiem i słychać pykanie z rury
[ Dodano: 08 Cze 2010 09:29 ]
Usterka w dalszym ciągu nie zlokalizowana, nowy zawór EGR nic nie poprawił. Ciągle wyskakuje błąd P0300 i P0302, Brak już jakich kolwiek pomysłów Żadna z kontrolek nie świeci się wszystko działa bez zarzutu tylko na wolnych obrotach trzepie silnikiem i słychać pykanie z rury
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 310 gości