Strona 2 z 3

: wt cze 01, 2010 22:28
autor: Broda6666
ALFIK0406, a sprawdzales czy ubywa ci plynu chlodniczego?? jezeli nie to nie ma strachu... te silniki tak maja... tzn jak jezdzisz na krotkich trasach i silnik jest zalany mineralem woda nie jest w stanie odparowac z oleju i robi sie taka maz... ja tez mialem odme (tak sie ta rurka nazywa co biegnie od glowicy do skrzyni korbowej) zawalona tym szlamem... trzeba ja raz na jakis czas czyscic i tyle... a wg mnie glowice koniecznie do planowania... u mnie sie sruby odkrecaly i to odkrecalem jak glowica byla na silniku... pod maska gdzie jest malo miejsca... dasz rade

: wt cze 01, 2010 22:50
autor: Tomasz Bis
Witam.
Opisujesz typowy objaw zatykającej odmy opisany obszernie na forum.Nie piszesz co się dzieje z olejem , płynem w zbiorniczku ,jak te płyny wyglądają ?
ALFIK0406 pisze:a koniecznie trzeba planować nawet jak jest równa
wybór należy do Ciebie , ja u siebie zaryzykowałem z widocznym wrzerem rok temu .
ALFIK0406 pisze:bo śruby sie ukreca i poblem bedzie
kwestia wprawy , warto zniszczyć nakrętkę i ocalić szpilkę.

: śr cze 02, 2010 11:57
autor: ALFIK0406
Głowice zawiozłem do planowania i sprawdzenia szczelnosci. w piatek moze bedzie.

Płynu nie ubywa znaczy ciezko powiedziec bo auto mam od miesiaca i juz byly w nim usterki i 2 razy zalewałem płynem wiec ciezko powiedziec czy ubywa.

nastepna zecz to taka ze dzisiaj odkreciłem kolektory ( szpilki całe, GORACA COLA JEST OK) i na kolektorze ssącym jest taki kanał wodny do podgrzewaczy czy cos takiego w kolektorze i widac bylo ze był celowo zaklejony czerwonym silkonem

spodkoał sie juz ktos z takim czyms poco takie cos robić. ????

: śr cze 02, 2010 12:29
autor: Broda6666
ALFIK0406, skoro jest kanal to powinien byc drozny... mozliwe ze komus sie wczesniej nie chcialo wymieniac uszczelki pod kolektorem ssacym i dlatego wysmarowal to silikonem.... zaloz nowe uszczelki na oba kolektory i bedzie po problemie :bigok:

: śr cze 02, 2010 12:35
autor: ALFIK0406
nie to nie tak uszczelka byla cała a ten kanał byl CELOWO zaklejony bo az nawalil tam pół tubki silikonu pytanie czemu

: śr cze 02, 2010 12:40
autor: Broda6666
ALFIK0406, to musialbys spytac poprzedniego wlasciciela badz jego mechanika... skoro ktos zaprojektowal ze ten otwor ma tam byc i w glowicy tez jest tzn ze ma byc... na bank cos tam cieklo i dlatego.... wydlub to i zloz jak powinno byc i zoabacz co sie stanie...

: śr cze 02, 2010 22:43
autor: memekk222
to co niałes zatkane ma byc drozne to jest podgrzewanie korka ssacego.tam sie kupuje normalnie uszczelke to jest taki okragły smoczek gumowy .

: czw cze 03, 2010 12:48
autor: ALFIK0406
a ma ktos moze zdjecie jak to wyglada ??

: czw cze 03, 2010 14:07
autor: Broda6666
ALFIK0406, jak pojedziesz do sklepu motoryzacyjnego i powiesz o co ci chodzi napewno beda wiedzieli :grin: poza tym ta uszczelka to groszowa sprawa :bajer:

: pt cze 04, 2010 11:14
autor: ALFIK0406
Głowica była krzywa wiec pewni tam gdzies przedmychy były jestem lzejszy o 110zł ale mam nadzieje ze bedzie ok

[ Dodano: 04 Cze 2010 18:27 ]
kupiłem worek czescie i uszczelek i zabawe czas zacząć.

a co jak sie bawic to sie bawić od razu rozzad pompa uszczelki podstawa pod wtrysk filtri olej i troche dobiazgów

: pt cze 04, 2010 20:05
autor: Broda6666
ALFIK0406, i bedziesz mial pewnosc ze teraz bedzie chodzil jak zegarek :bigok:

: czw cze 10, 2010 17:27
autor: ALFIK0406
No nie mam już dość poskładalem wszystko glowica szczelna nowe uszczelki przewody drozne teromstat nowy chlodnica drozna nagrzewnica drozna parownik drozny i h.... sie dalek gotuje i nie chce sie odpowietrzać. co moze być jeszcze???? 400 zł w plecy i dalej sie jest to samo tyle ze teraz silnik jest czysty

co moze być jeszcze nie tak napewno nie chce sie odpowietrzać

: czw cze 10, 2010 17:33
autor: Broda6666
ALFIK0406, a termostat wymieniales??

: czw cze 10, 2010 18:36
autor: ALFIK0406
tak wyzej jest napisane :kac:

[ Dodano: 10 Cze 2010 18:46 ]
ogulnie jest tak ze sie bardzo szybko grzał ok 5 min na wolnych obrotach a 3 min podczas jazdy do 3000 obrotów

z zimnego silnika !!!!

silnik grzeje sie do 95 wlancza sie wentylator podmucha ok 1min wylancza sie a temperatura dalej jest 95 i rosnie dochodzi do 100 wlancza sie wentylator 1min wylancza sie a temperatura dalej jest 100 i rosnie dojdzie do 105 wlancza sie wentylator 1 minuta chlodzi wylancza sie a temperatura dalej 105 i rosnie dobija do 110 wlancz asie wentylator 1 minuta i sie wylancza a temperatura 110 i sie gotuje az czuc z nawiewu i dla bezpieczenstwa wylanczam silnik otwieram maske zeby ostudzic i az slychac jak w przewodach bombelki leca i sie przewody ruszaja a silnik stoji. wiec cos jest nie tak.

tak to wyglada w skrucie