Strona 2 z 2

: sob maja 29, 2010 22:30
autor: AmonRSR
duber pisze:tomas2424, jesli dobrze widze to wlasnie tam jest potencjometr.nie odkrecaj tego nigdy.mozna powiedziec ze tam sie reguluje wolne obroty,jak wiesz jak.
Czujnik położenia przepustnicy, inaczej TPS, teraz się z kolegą zgodzę trochę :pub:

A dla założyciela tematu tu jest o tym mała biblia- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826

: sob maja 29, 2010 22:33
autor: Duber
mate64 pisze:kolego, zakładasz 2 temat bo w pierwszym namieszałeś i nadal mieszasz.
to tamten juz nie aktualny :chytry:

[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 22:34 ]
AmonRSR pisze:Czujnik położenia przepustnicy, inaczej TPS, teraz się z kolegą zgodzę trochę
na monowtryskach zdrowie stracilem ;)ale jak zwal tak zwal

: sob maja 29, 2010 22:37
autor: mate64
mate64 pisze:ja nie wiem jak tam się ustawia obroty, proszę powiedz jak?
w monotrysku NIE ustawia się wolnych obrotów. Steruje tym ECU.

[ Dodano: 29 Maj 2010 22:39 ]
duber pisze:to tamten juz nie aktualny :chytry:
duber, kolega na razie to nie może się zdecydować czy ma gaźnik czy wtrysk, i nie wie nawet jaki silnik posiada (ponoć WVWZZZ.... :grin: )

: sob maja 29, 2010 22:39
autor: Duber
z wklejonego mego załacznika mozna sprawdzic czy wszystko jest ok.gazownicy czesto tam podnosza obroty wlasnie.sprawdz czy masz zabezpieczone sruby(takie jak by blomby plastykowe)

[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 22:40 ]
z profilu wnioskuje ze mk3 wiec mono.. chyba

: sob maja 29, 2010 22:42
autor: mate64
duber pisze:z profilu wnioskuje ze mk3 wiec mono.. chyba
zajrzyj do poprzedniego wątku. Problem ma tylko na zimnym silniku wiec kręcenie regulacją na zderzaku przepustnicy nic mu nie da. I tak, ma naprawdopodobniej mono i motor ABS/AAM/RP

: sob maja 29, 2010 22:47
autor: Duber
mate64 pisze: Problem ma tylko na zimnym silniku wiec kręcenie regulacją na zderzaku przepustnicy nic mu nie da.
ja nawet nie naklaniam aby tam zagladal.ja z miernikiem 2 dni sie tym bawilem aby wszystko bylo ok.pisalem ze widzialem jak gazownicy tam lapy pchają aby podnies obroty bo praktycznie mozna to tam zrobic.choc nie ma to nic wspolnego z tymi 3500 autora

wysokie obroty

: śr cze 09, 2010 18:33
autor: tomas2424
wymieniłem akumulator na nowy - obroty mam jak w książce pisze.Czy to mogła być wina akumulatora? ( za każdym razem przy odpalaniu rano resetowało mi licznik, godziny, ledwo zapalał i wychodził na wysokie obroty )

: śr cze 09, 2010 23:34
autor: mishabest
tomas2424 pisze:za każdym razem przy odpalaniu rano resetowało mi licznik
i ECU.... a potem musiał sie uczyć nastaw od nowa.