Co przedstawia to zdjęcie?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

AmonRSR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw mar 18, 2010 20:47
Lokalizacja: RSR

Post autor: AmonRSR » sob maja 29, 2010 22:30

duber pisze:tomas2424, jesli dobrze widze to wlasnie tam jest potencjometr.nie odkrecaj tego nigdy.mozna powiedziec ze tam sie reguluje wolne obroty,jak wiesz jak.
Czujnik położenia przepustnicy, inaczej TPS, teraz się z kolegą zgodzę trochę :pub:

A dla założyciela tematu tu jest o tym mała biblia- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82826



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 29, 2010 22:33

mate64 pisze:kolego, zakładasz 2 temat bo w pierwszym namieszałeś i nadal mieszasz.
to tamten juz nie aktualny :chytry:

[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 22:34 ]
AmonRSR pisze:Czujnik położenia przepustnicy, inaczej TPS, teraz się z kolegą zgodzę trochę
na monowtryskach zdrowie stracilem ;)ale jak zwal tak zwal
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 22:37 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob maja 29, 2010 22:37

mate64 pisze:ja nie wiem jak tam się ustawia obroty, proszę powiedz jak?
w monotrysku NIE ustawia się wolnych obrotów. Steruje tym ECU.

[ Dodano: 29 Maj 2010 22:39 ]
duber pisze:to tamten juz nie aktualny :chytry:
duber, kolega na razie to nie może się zdecydować czy ma gaźnik czy wtrysk, i nie wie nawet jaki silnik posiada (ponoć WVWZZZ.... :grin: )


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 29, 2010 22:39

z wklejonego mego załacznika mozna sprawdzic czy wszystko jest ok.gazownicy czesto tam podnosza obroty wlasnie.sprawdz czy masz zabezpieczone sruby(takie jak by blomby plastykowe)

[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 22:40 ]
z profilu wnioskuje ze mk3 wiec mono.. chyba



mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » sob maja 29, 2010 22:42

duber pisze:z profilu wnioskuje ze mk3 wiec mono.. chyba
zajrzyj do poprzedniego wątku. Problem ma tylko na zimnym silniku wiec kręcenie regulacją na zderzaku przepustnicy nic mu nie da. I tak, ma naprawdopodobniej mono i motor ABS/AAM/RP
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 23:19 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob maja 29, 2010 22:47

mate64 pisze: Problem ma tylko na zimnym silniku wiec kręcenie regulacją na zderzaku przepustnicy nic mu nie da.
ja nawet nie naklaniam aby tam zagladal.ja z miernikiem 2 dni sie tym bawilem aby wszystko bylo ok.pisalem ze widzialem jak gazownicy tam lapy pchają aby podnies obroty bo praktycznie mozna to tam zrobic.choc nie ma to nic wspolnego z tymi 3500 autora
Ostatnio zmieniony sob maja 29, 2010 22:47 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



tomas2424
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: sob lut 13, 2010 21:24
Lokalizacja: Kończyce Małe

wysokie obroty

Post autor: tomas2424 » śr cze 09, 2010 18:33

wymieniłem akumulator na nowy - obroty mam jak w książce pisze.Czy to mogła być wina akumulatora? ( za każdym razem przy odpalaniu rano resetowało mi licznik, godziny, ledwo zapalał i wychodził na wysokie obroty )



Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » śr cze 09, 2010 23:34

tomas2424 pisze:za każdym razem przy odpalaniu rano resetowało mi licznik
i ECU.... a potem musiał sie uczyć nastaw od nowa.


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 497 gości