Strona 2 z 2

: pt maja 28, 2010 23:33
autor: Poope
gacus pisze: świece odkręc . i to wystarczy
... i kombinuj, czy tłok jest najniżej :crazy: ... ponadto sądzę, że skoku nie mierzy się na skos (świece są na skos).

: sob maja 29, 2010 00:10
autor: Johnatan
Co do kolektora sie nie sugeruj bo ja w PNce zmieniałem koletor bo miałem pod ręką Kata od 1,8. żeby mi wszystko pasowało to tak to rozwiązałem. Hehe następna tego golfa znowu da na forum temat... " co tu jest grane niby 1,8 kolektro i kat od 1,8 a jakiś słaby" hehe :D:D

odkręć świece i sprawdz skok :P porównaj do PN i bedzie wszystko jasne :P zabierz przecinak i wybij mu na bloku.. To nie jest PNka :D tylko RP! żart :)

: sob maja 29, 2010 06:10
autor: Poope
Johnatan pisze:ja w PNce zmieniałem koletor bo miałem pod ręką Kata od 1,8. żeby mi wszystko pasowało to tak to rozwiązałem.
EDIT: dopiero teraz, po 15 min. zrozumiałem.
Szansa, że ktoś podmienił kolektor na gti jest taka sama, że golf ma zmieniony silnik :-).
Albo że na silnik 1800 założył gaźnik 2EE od 1600 :-)

: sob maja 29, 2010 10:07
autor: guti
lolex pisze:kogo stac tego stac ja np mam wbite w dowodzie 1.8 75kw 90km(abs) a pod maska lata Vr6:):):)[
i w przypadku dzwona nie dostaniesz kasy z odkszodowania :P ale pewnie o tym wiesz :)

lolex pisze:1.8 75kw 90km
to dziwny masz ten przelicznik , bo 90 km to jest 66kW :)
lolex pisze:nowa uszczelka kosztuje troche i tak samo i robocizna
mozna mierzyc przez dziure po swiecy... , wprawdzie mało miarodajne, ale w porownaniu z drugim silnikiem NA PEWNO 1,8 mozna cokolwiek powiedziec :)

: sob maja 29, 2010 11:29
autor: gumczas
Na bloku silnika pod przewodem od pompy wody masz wytłoczoną pojemność. Przynajmniej u mnie tak jest. Tez miał być 1.6 a mam 1.8. Wygląd taki sam. Nawet rzeczoznawca z PZMOTu się nie poznał. :bigok: A symbol silnika GU.

: sob maja 29, 2010 11:46
autor: jhosef
nie radzę sugerować sie pojemnością na odlewie bloku. Było o tym wiele razy, blok jest wspólny dla 1,6 i 1,8. Na odlewach w ewidentnych 1,6 np u mnie w EZ jest też 1,8. Różnica pojemności wynika ze skoku tłoka.

: sob maja 29, 2010 14:05
autor: Poope
marianmk2 pisze:Stań na kresce z RP i dowiesz sie czy masz 1.6 czy też 1.8 :D ....
Niby jakiej kresce? To do mnie, czy kolegów? :crazy:

: sob maja 29, 2010 15:04
autor: Poope
marianmk2 pisze:Do ciebie...Dodam że seryjna PN na pierdku dostanie baty od seryjnego RP na mono...Chyba że RP ostro zajeżdżona :grin:
A co mnie to obchodzi? :chytry:

: sob maja 29, 2010 15:23
autor: sas_gti
guti pisze:lolex napisał/a:
kogo stac tego stac ja np mam wbite w dowodzie 1.8 75kw 90km(abs) a pod maska lata Vr6:):):)[

i w przypadku dzwona nie dostaniesz kasy z odkszodowania ale pewnie o tym wiesz
bzdura, składasz wniosek o rekarkulację składki którą zapłaciłeś, dopłacasz za okres w którym miełeś naliczone za niskie stawki i po sprawie (tu mowa o AC)
Jesli korzystasz z OC sprawcy to tym bardziej nie bedzie problemu bo nie temu ubezpieczycielowi odprowadzales stawki, wiec nie on ściągnął z Ciebie za niskie stawki.
Silnik jest obecnie traktowany tak samo jak inne czesci pojazdu a sam fakt nie wbicia do dowodu zmiany silnika nie pozbawia cię ważności ubezpiecznia.
Ubezpieczyciele co prawda często umieszczają taki zapis w umowach ale jest on tzw klazulą niedozwoloną, podobnie jak zapis ze ubezpiczenie jest nie wazne jesli nie masz waznych badan technicznych. Otoz jest wazne i byl w tej sprawie nawet wyrok sądu UOKiK.
Jak mialem kiedys escorta i zalozym mu maske i zderzaki, grill od RS2000, a potem mialem dzwona nie ze swojej winy to wyceniali mi lacharkę tak jakbym miał RS2000. Oczywiscie nigdzie wczesniej nie zglaszalem ze przerabiam auto. Dopiero po dzwonie.

: sob maja 29, 2010 16:19
autor: Paweł Marek
temat pojemności jest wyjaśniony, na temat prawny nie miejsce na dziale technicznym