Strona 2 z 2

: wt sty 17, 2006 14:10
autor: Qboy
Arcturus pisze:Skoro na ciepłym chodzi dobrze a na zimnym silniku masz kłopoty z odpaleniem to moze Ci sie sruba od linki przyspieszenia zapłonu popusciła i jak ciagniesz za wajche to wyciagasz samą linke a kat pozostaje bez zmian! Jak paliwo dochodzi do pompy to to napewno nie układ aliwowy no chyba ze wtyski cos szwankują ale watpie! Predzej bym sie spodziewał problemów z regulacją luzu zaworowego
"Przyspieszacz" sprawdzałem i wszystko jest ok.Tez sie zastanawiałem nad wtryskami ale to w ostatecznosci.A moze byc tak ze przekaznik świec bedzie walniety a kontrolka pokazuje ze niby sie podgrzewają?

: wt sty 17, 2006 15:05
autor: misiuna
Sprawdz swiece bo napewno one jak chce zaskoczyc ale nie moze to ktoras siweca padla i nie pracuje na wszystkich cylindrach.

: wt sty 17, 2006 20:40
autor: greg
przy pomocy kolegi sprawdzisz - kontrolka lub kabelek z żaróweczką dostawić do listwy łączącej świece - przekręcasz stacyjkę jak drugi kabelek kontrolki podpiąłeś pod masę - musi się zapalić razem z kontrolką od świec

: śr sty 18, 2006 00:01
autor: Qboy
I problem rozwiązany.Dzis w pracy miałem troche czasu na sprawdzenie wszystkiego co moze byc przyczyną i zaczołem od nowo zamontowanych świec które jezdziły raptem w aucie niecałe 2 miesiące.Początkowo sprawdzałem je na krótko czyli kontrolką ale nie dało mi to spokoju gdy wyszło ze wszytkie sa spalone.Wykreciłem 1,2 i kaplica świeca złom tak samo było z 3 i 4.Najmniej przypuszczałem ze to bedzie to a jednak.Praktycznie nowe świece i juz klękły.Teraz są dwie mozliwosci ich skopcenia:1 swiece kupione na Allegro i poprostu tania podroba czy cos(tak wiec uwazajcie na tanie z Boscha) lub 2 nawala przekaznik i pali świece bo juz jest to 2 komplet na przełomie 6 miesiecy.Jak bede miał wiecej czasu to sprawdze jąką ma czasowosc ten i jaki daje prąd bo cos chyba jest nie tak lub poprostu świece do d.... Dzieki wszystkim za zainteresowanie sie tematem :pub:

[ Dodano: Wto Sty 17, 2006 23:04 ]
greg pisze:przy pomocy kolegi sprawdzisz - kontrolka lub kabelek z żaróweczką dostawić do listwy łączącej świece - przekręcasz stacyjkę jak drugi kabelek kontrolki podpiąłeś pod masę - musi się zapalić razem z kontrolką od świec
Tak zgadza sie ale tak to tylko sprawdzisz czy napiece idzie na świece.Tez tak było sprawdzane.

: śr sty 18, 2006 00:42
autor: greg
no ale skoro podejrzewasz ze napięcie idzie dłużej niż powinno to powino po zgaśnieciu kontrolki tyż zgasnać napięcie na świecach

: śr sty 18, 2006 09:35
autor: ryba_71
Ja też kupiłem na allegro BOSCH made in France za 16 zł/ szt. i też mi się popaliły (dwie w okresie dwóch tygodni) a więc uważajcie na świece z allegro.

: śr sty 18, 2006 10:27
autor: misiuna
Proponuje kupic swiece normalnie w sklepie ja do swojego 1.6 kupuje Bosch ale za 46 zl sztuka chulam na nich juz 2 lata i jest oki. Znajomemu 2 razy sie spalily swiece w ciagu 6 miesiecy az w koncu kupil te drosze i nie narzeka. Naprawde warto mniej nerwów.

: śr sty 18, 2006 15:45
autor: Qboy
ryba_71 pisze:Ja też kupiłem na allegro BOSCH made in France za 16 zł/ szt. i też mi się popaliły (dwie w okresie dwóch tygodni) a więc uważajcie na świece z allegro.
To chyba kupilismy nawet u tego samego goscia bo tez zapłaciłem 16zł/szt i były made in france.Daje 90% ze to były klupane gdzies w garazu i pózniej sprzedawane po kosztach.No ale człowiek uczy sie na błedach przez całe życie i drugiego takiego błedu nie popełni.Trzeba troche ruszyc z funduszami i chyba bedzie juz ok.

: śr sty 18, 2006 15:51
autor: ryba_71
Szkoda, że wcześniej nie czytałem opini forum - owiczów, ponieważ zostało by mi trochę forsy za wymianę spalonych świec oraz dołożone około 70 złoty na france a nie świece made in France