Po co ci ABS zamiast RP? Przecież to to samo. Śmiem twierdzić, że RP może nawet ciutkę lepiej by się zbierał, oczywiście nie tak żeby zobaczy różniceguziklolek pisze:najpierw jak bedzie swap to abs zamiast rp bo to jest chyba najprostszy a poźniej sie zobaczy co dalej
Swap APT zamiast RP GOLF MK2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1474
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg


Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest


Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
wymień uszczelki, uszczelniacze zaworów i ten silnik drugą młodość przeżyje. 380kkm to on się dotarł dopiero, przecież to golfmój rp ma 380 tyś przejechane i muszę jechać na przegląd bo mi coś dymi mam nadzieje że to te gumki na zaworach bo ogólnie nie mam oznak starości poci się gdzie nie gdzie a to uszczelki do wymiany ale tak to cichutko równo pracuje wiem może to nic poważnego






a na poważnie to jak zrobisz uszczelniacze to powinien jeszcze trochę polatać do czasu kiedy uzbierasz konkretną sumę na swap robiąc w międzyczasie wszystko inne w aucie.
Pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
-
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt lis 13, 2009 17:26
- Lokalizacja: Gostynin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 47 gości