Golf III Termostat

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 27, 2006 19:38

Prawdopodobnie masz uwalony ten czujnik. Ale daj mu jeszcze szansę i pozwól sie rozgrzać silnikowi trochę więcej, tak do 110 stopni. Może sie rozrusza. A sprawdź też czy oba węże do chłodnicy masz prawie jednakowo gorące, bo jak nie to nie odpowietrzył się układ jak należy (zatkany odpowietrznik czyli ta cienka rurka doch. do zbiorniczka)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » pt sty 27, 2006 19:43

hmmmm wydaje mi sie ze dobrze go odpowietrzylem... ale sprawdze to o czym pisałes!
kurde bo jak ten czujnik padł to znów 60 zł w plecy..... :crazy:


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 27, 2006 19:54

nie no poszukajże na szrocie, czasem sa w chłodnicach używkach, wykręco ci, a jego działanie łatwo sprawdzić, przynajmniej 1-y bieg 95 stopni w garnku z wrzątkiem i podłączyć probnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pt sty 27, 2006 20:14

pawlon159 pisze:kurde bo jak ten czujnik padł to znów 60 zł w plecy
No co ty godosz... ten czujnik jest tańszy od termostatu... Głupi Vernet za 18zł


[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pawlon159
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 07:15
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: pawlon159 » ndz sty 29, 2006 12:59

Paweł Marek pisze:Prawdopodobnie masz uwalony ten czujnik. Ale daj mu jeszcze szansę i pozwól sie rozgrzać silnikowi trochę więcej, tak do 110 stopni. Może sie rozrusza. A sprawdź też czy oba węże do chłodnicy masz prawie jednakowo gorące, bo jak nie to nie odpowietrzył się układ jak należy (zatkany odpowietrznik czyli ta cienka rurka doch. do zbiorniczka)

kurde mam problem .... bo jak sie silnik zagrzał do temp. powyzej 90 stopni to sprawdzilem te węze.... i ten dolny był zimny a górny gorący....
jak dobrze odpowietrzyc ten uklad?


Pawlon159
VOLKSWAGEN - DA WEISS MAN, WAS MAN HAT.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 29, 2006 13:07

pawlon159 pisze:jak dobrze odpowietrzyc ten uklad?
sprawdź drożność tego cienkiego wężyka idącego do zbiorniczka i jego króćców. Na próbę dmuchnij w niego mocno powinno sie dać bez większego problemu i wtedy poziom płuny w zbiorniczku sie podniesie. Bo jak nie to to albo zawieszony termostat albo pompa. No i ile powyżej 90 stopni rozgrzałeś? Może za mało, może trochę wskaźnik zawyża. POzwól mu dojść do 110. Nic się nie stanie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości