Strona 2 z 2
: śr maja 12, 2010 18:11
autor: jawirax
: śr maja 12, 2010 18:18
autor: rysiektr
jeżeli teraz śmigasz na półsyntetyku i skoro przebieg jest faktycznie 255tys i silnik bez zacieków i nie bierze oleju to zaczekałbym z mineralnym i zalał dobry półsyntetyk nie powinno to mieć znaczenia na ciśnienie sprężania jeżeli silnik jest w dobrym stanie, takie jest moje zdanie, ale może jeszcze nich ktoś się wypowie kto w temacie olejów jest bardziej obeznany
: śr maja 12, 2010 18:56
autor: RasPL
a ja do silnika z przebiegiem 250kkm wlałem pełen syntetyk i jeździ dalej więc lej normalnie półsyntetyk, mineralny to syf
: śr maja 12, 2010 20:38
autor: piteR-ek
Na zimnym silniku nigdy nie będzie wyższe ciśnienie, wręcz będzie niższe odkręć korek po uruchomieniu zimnego silnika i spróbuj go położyć- gwarantuje Ci że od razu spadnie, to samo zrób gdy się rozgrzeje. A z reszta, od temperatury się uszczelniają pierścionki lepiej niż na zimnym
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: śr maja 12, 2010 23:27
autor: kwadrat
A czy ktoś wie jak na wyniki pomiaru ma się zamknięta/otwarta przepustnica?