Ciśnienie sprężania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » śr maja 12, 2010 18:11

Dokładnie :) :bigok: :bigok: :bigok: Mam jeszcze pytanie czy wymiana oleju wpłynie na silnik ? tzn na jego sprężanie ?jak tak to jaki wlać minerał czy pół syntetyk?
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 18:11 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr maja 12, 2010 18:18

jeżeli teraz śmigasz na półsyntetyku i skoro przebieg jest faktycznie 255tys i silnik bez zacieków i nie bierze oleju to zaczekałbym z mineralnym i zalał dobry półsyntetyk nie powinno to mieć znaczenia na ciśnienie sprężania jeżeli silnik jest w dobrym stanie, takie jest moje zdanie, ale może jeszcze nich ktoś się wypowie kto w temacie olejów jest bardziej obeznany


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr maja 12, 2010 18:56

a ja do silnika z przebiegiem 250kkm wlałem pełen syntetyk i jeździ dalej więc lej normalnie półsyntetyk, mineralny to syf


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » śr maja 12, 2010 20:38

Na zimnym silniku nigdy nie będzie wyższe ciśnienie, wręcz będzie niższe odkręć korek po uruchomieniu zimnego silnika i spróbuj go położyć- gwarantuje Ci że od razu spadnie, to samo zrób gdy się rozgrzeje. A z reszta, od temperatury się uszczelniają pierścionki lepiej niż na zimnym :bigok:



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » śr maja 12, 2010 23:27

A czy ktoś wie jak na wyniki pomiaru ma się zamknięta/otwarta przepustnica?


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 282 gości