Strona 2 z 2

: śr maja 12, 2010 18:00
autor: Andrzej1
Witam
Między osiami masz mieć 2475 mm.Sprawdż dlaczego tak nie jest.
Pozdrawiam.Andrzej.

: śr maja 12, 2010 20:53
autor: holsu
Panowie chyba stalo sie najgorsze :cry: ](*,) ](*,) prawdopodobnie bede mial skrzywiona oske. Mierzylem odstepy miedzy osiami tak jak mi doradzil Andrzej1 i lewa strona wyszla 2475mm a prawa 2485mm :evil:
Moze macie jakies pomysly czego to jeszcze moze byc przyczyna. Jesli sprawdzic czop to wystarczy odkrecic kolo i zdjac ten kapsel i tak na oko po nim widac czy trzeba jeszcze cos zdematowac??
Zapomnialem zrobic zdjecia a teraz pada deszcz ale znalazlem podobne w internecie

: śr maja 12, 2010 21:04
autor: Paweł Marek
nie rozpaczaj ale też nie łódż się. Zadna ośka = to byłby wydatek ze 20-30 zeta. Albo belka albo podłoga. Belka na szrocie do kupienia za małe pieniadze. Podłoga: mozna naciągać ale na fachowym sprzecie to nie moze sie opłacać, a byle jak nie warto. Jeśli auto da się prowadzić prosto to nim jeździj, pomału zapomnisz że nie jest proste

: śr maja 12, 2010 21:10
autor: holsu
No znaczy chodzilo mi o belke. tak jak na allegro to kompletna z bebenkami do chamulcow i przesylka to najtansza jest za 140zeta. Tylko ciekawe czy tamta jest prosta.bede musial jeszcze popatrzec u siebie na szrotach. A wracajac do pytania jak sprawdzicz czy czop nie zostal skrzywiony??
NO bo gdybym mial tak jezdzic to bedzie mi opony cielo i ciekawe jak to bedzie potem wygladalo na przeglodzie.

: śr maja 12, 2010 21:22
autor: Paweł Marek
holsu, czop to krótki kawałek metalu, nie skrzywi się tak żebyś jeździł bez szkody dla łozyska, od razu by sie posypało. Pomierz swoją belkę. Wybierz jakieś punkty i mierz po skosie, np od lewego tylnego konca do prawej tulei i na odwrót, szybko sie zorientujesz czy belka jest krzywa, jeśli nie - to najgorsza opcja, przemieszczenie po kolizji punktów mocowania belki do podłogi.