Strona 2 z 2

: śr sty 18, 2006 09:19
autor: BruceLee30
spox ;)

: śr sty 18, 2006 11:25
autor: Amanda
BruceLee30 pisze:jezeli miales nowy lacznik to go nie wymieniaj ! poprostu rozkrec wydech na laczeniacz przeczysc poskladaj na nowo przykrecajac calos rownomiernie nie jedna obejme na MAX poznie 2 ga tylko po troche kazda !
jezeli nie masz wypalonych tlumikow w srodku bo to tez jest prawdopodobne ! powinno pomoc
Rozkręcałem i skręcałem chyba z 5 razy bez zmain - jak sie trzęsło tak się trzęsie :zakrecony: .
Co do środkowego to faktycznie może być w "nienajlepszym" stanie (ale dziur póki co nie ma - chyba oryginal - 230kkm, trochę wg mnie "ciężkawy")

: śr sty 18, 2006 15:31
autor: BruceLee30
jezeli to org. to nie patrz na to ze ladnie wyglada, wyjmij i sprawdz czy w srodku nie jest zatkany ew wypalony jezeli jest wypalony to w srodku moze cos wpadac w rezonanans i stad te wibro ja zdemontowalem i umylem karcherem goroaca woda, narazie nic mi juz nie halasuje jednak tlumow nie powinno sie myc

: śr sty 18, 2006 17:25
autor: barca90
esterbeek pisze:Urwana przednia poduszka pod silnikiem. A ja tak jedze a silnik sobie podskakuje
A na postoju trzęsie Ci kierownicą? Bo u mnie też przy 100 km/h jest też bardzo głośno nie mówiąc już o 120 km/h. I na postoju trzęsie mi kierownicą to chyba poducha któraś poszła nie?

: śr sty 25, 2006 22:47
autor: esterbeek
Mi na postouje nie trzęsło kierownicą. Ale spróbuje zaciągnąć ręczny wbić jedynke i szybko popuszczać sprzęgło i wcisnać spowrotem słychać taki charakterystyczy trzask. A co do postoju to na wolnyc obrotach ewidentnie pzenosi rezonans. to wszystko torche drga. pozdro :helm: