Strona 2 z 2

: czw maja 06, 2010 22:15
autor: marcoo85
hmmm... czyli co krokowca nie kupowac i przekaznika taz nie szukac tak???? za falowanie odpowiada ktoras z rzeczy wymionych wyzej i tam szukac przyczyny tak?? bo teraz to juz nic nie wiem... jedni ze to od krokowca zalezy o drudzy ze od tego i tam tego i najgorsze jest to ze obydwie rzeczy sa prawdopodobne!! a gdzie ja teraz zaplon sprawdze rzrzad nieszczelnosci jak gdzie nie pojade to mnie wyganiaja! i jeszcze te obroty za wysokie ajajaj :crazy: tylko mi nie piszcie ze taka prehistorie se wybralem! taka chcialem i przejde przez te wszystkie bolaczki sam badz z wasza pomoca i zdobede tytul mistrza w polski dziedzinie wtrysku mechanicznego! heheheh oczywiscie zaruje :jezor:

: czw maja 06, 2010 22:33
autor: Paweł Marek
marcoo85, odpowiadałem koledze o PF na wtrysku elektronicznym digifanta ktory włączył się w Twój temat, na mechanicznym wtrysku się nie znam

: pt maja 07, 2010 04:40
autor: New_Man
Paweł Marek, no właśnie , tylko krokowiec który był u mnie oryginalnie (mam nadzieję) zamontowany był taki całkiem obły bez tego przetłoczenia przed króćcem który idzie w dół ... Nie wiem co z tym silnikiem jest bo na starych gratach które tam były zamontowane chodził ładnie ale palił 16/ 100 a teraz wymieniłem dużo rzeczy na nowe i w ogóle nie chce chodzić dziad jeden... przerobiłem już 2 silniczki krokowe , przepływomierz, wiązkę el. , kable , świece , kopułkę , palec, uszczelka pod głowicą , przepustnica, rozrząd i dalej nie gada... a jak gada to strasznie się tłucze i wyrzuca dość dużo paliwa przez wydech , a co najśmieszniejsze to iskra jest na wszystkich cylindrach i dalej nie mogę dojść co z tym silnikiem jest... rozrząd ustawiony na znaki tak jak w książce , elektryka poskładana według książki i dalej lipa. Sprawa jest taka że została przełożona głowica i jest ona made in meksyk a stara była germany i nie wiem czy robi to jakąś różnice przy ustawianiu rozrządu ... bo jedni mówią że znak powinien być na poziomie powierzchni górnej głowicy a drudzy że pionowo w górę ... nie mogę dojść co i jak.... w ogóle ostatnio zauważyłem że silniczek krokowy czy ten stary czy ten nowy przy zapłonie brzęczy przez chwilę a potem cichnie a u kumpla w PF brzęczy cały czas...

: pt maja 07, 2010 17:47
autor: Paweł Marek
New_Man, przyjrzyj sie ustawieniu rozrządu, poczytaj dokładniej: koło wałka rozrządu ma dwa znaki, jeden od strony głowicy ten ma być w jej poziomie, drugi od zewnątrz i ten mam być na znak na pokrywie rozrządu o ile jest takowy na niej w tym silniku, tak i tak można ustawiać to jest to samo.

: sob maja 08, 2010 00:55
autor: New_Man
Paweł Marek, no właśnie bo jest znak w postaci prostokątnego wycięcia i o po obu stronach tego nacięcia jest O i T i jest jeszcze taka jakby wybita kropka. A na obudowie nie było znaku właśnie i nie wiem jak to ma być ustawione ... szlag mnie trafia ...