Pinhead pisze:Wszystko zależy jak kto jeździ. Można 1.4 spalić 8 a można i 14l/100.
Niby jak te 14 L spalic?chyba że dziure w zbiorniku zrobisz.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pinhead pisze:Wystarczy miasto i spod każdych świateł ruszać z gazem w podłodze a na prostej trzymać go na 4000-4500rpm żeby mieć "moc pod kontrolą"
Mój 1,4 też zimą tyle palił (kiedy miałem)... Koles kupił niedawno i też tyle pali... Więc dla mnie to norma...michal_thcv pisze:Mój 1,4 pali 10-12. Nie wiem, co mam z nim robić. Silnik OK działa tak jak powinien - oleju nie bierze pracuje równo obroty trzyma, termostat też dobry, może przez opony 185/70/14 zimówki, świece jednoelektrodowe NGK wymieniłem, przewody też nowe, kopułka wygląda na Ok pracuje tak jak, powinien - ale czy można wyregulować żeby zejść, chociaż do 10 na mieście. Zdaje mi się, że jeżdżę normalnie. Może mam instalację dupną - nie mam pojęcia. Bo jeśli chodzi o regulację to, co macie na myśli. Zapłon,.... I co dalej, da się samemu coś podregulować. Pali mi tak dużo a muł straszny. Dodam jeszcze, że jak zimny to dodam więcej gazu to tak jak by go zalewało, hamowało,? Jak się rozgrzeje to wcale nie jest lepiej.
e tam. ja mam golfa 1 z silnikiem 1,1 na gaźniku. teraz w zimę pali od 12 do 15l /100km jak się spokojnie jeździ. lata na trasie ok. 7km w jedną stronę i po kliku godzinach 7km spowrotem. nie ma się okazji dobrze rozgrzać. nie dość że dużo pali to jeszcze nie ma prawie w co jechać. na analizatorze spalin jest wszystko dobrze a auto nie jedzie jak trzeba. gaźnik regenerowany, nowe świece, przewody, kopułka z palcem.zmierzyłem mu ciśnienie. hahaha ma po 6bar na cylindrach. przed chwilą zarebrałem silnik i wymieniam pierścionki bo to do h.... nie podobne. zdrowy powinien mieć od 10 do 15bar.Kuntekinte pisze:Pinhead pisze:Wszystko zależy jak kto jeździ. Można 1.4 spalić 8 a można i 14l/100.
Niby jak te 14 L spalic?chyba że dziure w zbiorniku zrobisz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 255 gości