Strona 2 z 2

: ndz maja 23, 2010 22:44
autor: Paweł Marek
przemo8, byłeś u kogoś kto wymienił niepotrzebnie jakieś tam zawory, kto wmawiał ci że regulował obroty silnika ( nie da się tego zrobić tak łatwo) to nie wierz mu że potrafił sprawdzić pompę paliwa, bo zwyczajnie się nie zna i wciska ci ciemnotę.
Jak nic nie naprawią upewnij się chociaż co do dwóch rzeczy - czy filtr paliwa jest dobry, a gazownik niech jeszcze raz sprawdzi czy wtryskiwacz benzyny ktory jest odcinany elektrycznie podcas pracy na lpg jest po przejściu na benzynę poprawnier załączany na powrót. Zwykle jest to realizowane dodatkowym przekaźnikiem pod maską albo bezpośrednio prez przełącznik w kabinie - zależy jaka instalacja

: sob cze 05, 2010 21:01
autor: przemo8
Paweł Marek pisze:przemo8, byłeś u kogoś kto wymienił niepotrzebnie jakieś tam zawory, kto wmawiał ci że regulował obroty silnika ( nie da się tego zrobić tak łatwo) to nie wierz mu że potrafił sprawdzić pompę paliwa, bo zwyczajnie się nie zna i wciska ci ciemnotę.
Jak nic nie naprawią upewnij się chociaż co do dwóch rzeczy - czy filtr paliwa jest dobry, a gazownik niech jeszcze raz sprawdzi czy wtryskiwacz benzyny ktory jest odcinany elektrycznie podcas pracy na lpg jest po przejściu na benzynę poprawnier załączany na powrót. Zwykle jest to realizowane dodatkowym przekaźnikiem pod maską albo bezpośrednio prez przełącznik w kabinie - zależy jaka instalacja
nie byłem u jednego mechanika, było ich już 5 plus jeden gazownik. Każdy sprawdzał pompkę, instalację elektryczną kasę wziął i nic nie naprawił.
pompkę sprawdzali pod ciśnieniem, jest 3atmosfery i nie spada,