Strona 2 z 17

: pn sty 09, 2006 14:53
autor: solowa123
wierze Ci tylko nie myslalem ze przy 120-130km/h
wezmie tylko 5.1 ja to bym sie nastawiał na 6.2l

: pn sty 09, 2006 14:53
autor: zex
o co chodzi u ciebie z tymi drzwiami?

[ Dodano: Pon Sty 09, 06 1:55 pm ]
no i ja tez tak sie nastawialem .
ale po powrocie do chaty zebralem paragony podsumowałem litry i mile zaskoczenie;). Samochodzik w sam raz dla mnie.

: pn sty 09, 2006 15:45
autor: ryba_71
Wracając do odpalania. Miałem jak u ciebie już dwa razy ponieważ wymieniłem swirece żarowe na BOSCH made in France kupione na allegro i rzeczywiście są france bo już druga siadła przy niecałym miesiącu użytkowania. Dzisiaj wymieniłem na działającą swiecę która została zdemontowana przy wymianie (wymieniałem 4 szt, a uszkodzona była jedna) i pali prawidłowo. Dobrze,że dostęp bo spalonej
33be10eb3f˛ciśnienie wtrysku musisz ustawić na 13Mpa minimalne 11,7 o ile kojarzę regulacja podkładkami regulacyjnymi. I pamiętaj że przy wkręcaniu wtrysków do silnika dajesz nowe podkładkiţÂH
df6dabf09e[MK2] Jaki akumulator kupić?ďMam teraz jakiś mały akum

: pn sty 09, 2006 16:39
autor: Bartek84
Z drzwiami chodzi o to, że jak je otworze to nie zamkne. Chodzi o drzwi od kierowcy.
Coś tam zamarza. Myślę tak, bo jak jest ponad 0 stopni na dworze to drzwi się zamykają. Wiem, że nie jestem pierwszą osobą, która ma taki problem :/

: pn sty 09, 2006 17:04
autor: zex
ryba_71 pisze:2 - odnośnie spalania to pali w trasie przy prędkościach do 130 km/h około 4,53 l/100 km.
ojoj , ciężko takie spalanie uzyskać , chyba że mówisz o jednostajnej jeździe bez zmieniania prędkości, np. na autostradzie, bo przy naszych realiach na naszych drogach to trzeba dosyć często przyspieszać i zwalniać przez te zawalidrogi wszystkie.

: pn sty 09, 2006 17:10
autor: woyteck
Dzisiaj rano -16 pali bez problemu ale nowy akumulator i zalany v-powerem
spalanie 5.4 - 5.9
:pub:

: pn sty 09, 2006 17:11
autor: miciu22
U mnie pali natychmiast, ale na początku tak jakieś 5 s chodzi tak jakoś głośniej, a później się uspokaja- oczywiście przy wyciągniętym cięgnie :)A co do spalania, to mimo mrozu na trasie Rzeszów-Krosno x4 i jeszcze kawałek dalej zrobiłem 430 km na 21 litrach paliwka, po mieście jakieś 6-6,5.

: pn sty 09, 2006 18:02
autor: ck
Słuchajcie dzisiaj i wczoraj po nocy gdzie było -15 st. kręciłem dość długo rozrusznikiem i nie chciał załapać,dopiero wtedy jak dodałem gazu,przy tym trzęsło całym autem jak młuckarnią.Co to może być,ale świece chyba jednak Ok,bo inaczej wcale by chyba nie odpalił.W tamtym roku palił od kopa bez gazu,dlatego moje ździwienie.

: pn sty 09, 2006 20:13
autor: Gitner
ck pisze:Słuchajcie dzisiaj i wczoraj po nocy gdzie było -15 st. kręciłem dość długo rozrusznikiem i nie chciał załapać,dopiero wtedy jak dodałem gazu,przy tym trzęsło całym autem jak młuckarnią.Co to może być,ale świece chyba jednak Ok,bo inaczej wcale by chyba nie odpalił
Nieprawda. Wlasnie ze odpali po dlugim kreceniu i wcisnietym gazie nawet na jednej swiecy. Sprawdz swiece.

Pozdro
Gitner

: pn sty 09, 2006 20:24
autor: Arcturus
narazie odpukac przy -12 odpalił na dotyk a wciąga tak 6-6,5l - miasto i kolo 5,5l trasa ale jak mu buta nie pozałuje to dochodzi do 6l na trasie!

: pn sty 09, 2006 20:26
autor: barca90
Mój przy -15 pali na dotyk. Wyciągam przyspieszać podgrzewam swiece i gada. Zawsze po odpaleniu zostawim go na chwilę (2-3 min) aby sobie pochodził na wolnych obrotach i dopiero jadę. A spalanie średnie w zimie mam teraz 6,5 litra. Myślę że to niewiele biorąc pod uwagę to że mieszkam w górach i mam teraz cięzkie warunki do jeżdzenia (jadę góra na trzecim biegu). A w lecie pali 6 literków.

: pn sty 09, 2006 20:46
autor: ck
Gitner pisze:
ck pisze:Słuchajcie dzisiaj i wczoraj po nocy gdzie było -15 st. kręciłem dość długo rozrusznikiem i nie chciał załapać,dopiero wtedy jak dodałem gazu,przy tym trzęsło całym autem jak młuckarnią.Co to może być,ale świece chyba jednak Ok,bo inaczej wcale by chyba nie odpalił
Nieprawda. Wlasnie ze odpali po dlugim kreceniu i wcisnietym gazie nawet na jednej swiecy. Sprawdz swiece.

Pozdro
Gitner
Myśłałem,że może coś z wtryskami bo skoro wystarczyło przyłożyć nogę na gaz i odpalił

: pn sty 09, 2006 21:09
autor: Bartek84
Hmm... Jakby tu... No dobra. Nie będę owijał kota w bawełnę :D Mój Gofer jara i 9 literków na setę. :panna: Ciągle jazda po mieście i trochę deptam. Jeśli spalanie jest za duże to jak je zmniejszyć? Kosztem pewnie powera.

: pn sty 09, 2006 21:17
autor: SCRASH
Ja mam MK1. Stał 2 dni ale aku wzialem do domu i przez 1 noc ladowalem.Dzisiaj rano (-17 stopni) wsadzilem aku,2 razy swiece zagrzalem i odpalil ale jak puscilem noge z gazu to tez trzeslo calym autkiem.Napiszcie jak sprawdza sie te swiece tylko dokladnie zebym czegos nie spalil bo autko mi jest codziennie do roboty potrzebne.
Ps. Zawsze jak mnie moje autko zawodzi przy mrozie to tylko przez aku, a jak jest naladowany to odpala.
Problem mialem dzisiaj tylko z szybami, bo nawet odmrazacz nie dawal rady.

Pozdrawiam