Strona 2 z 2

: czw kwie 29, 2010 07:46
autor: Morton;]
mam ten sam gaźnik kolego mi tez palił jak opętany za 50 zl to zrobiłem 70 km a za 10 to 4 razy odpaliłem auto;p okazało się ze lal jak wściekły :grin: i wogole byl dojechany wiec zalatwilem nowy i latam teraz i beny z baku nie ubywa :bigok: i sluchaj kolegiPaweł Marek, bo napewno ma racje :grin:

: czw kwie 29, 2010 10:51
autor: mrozik
Najchętniej to bym zmienił cały silnik bo juz sie chyba pomału kończy, bo szkoda zmieniac caly samochod bo blacha jest glancy zero rdzy tylko na jaki zeby sie oplacalo jezdzic??

: czw kwie 29, 2010 20:30
autor: Morton;]
ja bym dal nz-tke bo do większego musisz mocowania robić bo silnik jest dogory dupą a jest na wtrysku i nie ma takich rarytasów jak z gaźnikiem i w dowodzie się nic nie zmienia :grin:

: czw kwie 29, 2010 20:33
autor: jhosef
Tylko tak na prawdę jakiejś szalonej różnicy w spalaniu nie będzie - w sytuacji jakby twój palił poprawnie na ten silnik. Ja bym raczej się starał doprowadzić to co jest do poprawnego działania.

: czw kwie 29, 2010 20:39
autor: damiano1987
Bedą za to dochodzić problemy z odmą i wolnymi(falujacymi) obrotami. Radze swap na wiekszy albo na klekota. Nie baw sie w inwestowanie tego silnika bo to worek bez dna a pali tyle samo co 1.8-1.6.... Sam mam taka kosiarke i na lato swapik bo juz nerwy sie koncza :helm:

: czw kwie 29, 2010 21:20
autor: genLODOWAmk2
a kupi sie inny silnik w ktory tez trzeba bedzie przyinwestowac...

ja mam 1.3 w gaźniku też i po regulacjach nie dosc ze pali wmiare malo to wogole silnika nie slychac...

: sob maja 01, 2010 15:52
autor: Morton;]
damiano1987, to kompromisem bedzie g 40 :jezor: a tak wogole mam pytanie do gazikowcow po odpaleniu odrazu wam wchodzi na ssanie czy stopniowo bo mi tak odpalam przegazowka bo by zgasl wchodzi na 1100 stopniowo do 1600 potem spada stopniowo i przy 55 ctopniach sie wylacza ssanie jak to u was wyglada???

: sob maja 01, 2010 21:32
autor: Paweł Marek
Jaki masz gażnik w 2G ? Pierburg czy solex?

: ndz maja 02, 2010 11:43
autor: Morton;]
mialem pierburga 2e3 gosc mi wymienil i z tego co widzialem jest chyba ten sam bym musiał oblukac dokladnie ale tez pierburg jak robiłem pape paliwa byl czyszczony teraz chodzi ladniej ale dalej na luzie są przydlawki na gazie lepiej chodzi ale za to słabiej idzie :grin: no i z tym saniem to mialem rarytasy od zawsze. bym musial jechac do kogos kto sie konkretnie zna na gaznikach i mi pozodnie wyreguluje a nie aby przytnie w .... albo zrobi zeby aby chodzilo.

Witam odświeżam temat

: sob cze 26, 2010 11:21
autor: mrozik
Witam chyba znalazlem winnego spalaniu mejego golfa . po wymianie przewodów filtrow ,oleju spala jeszcze wiecej niz wczesniej . za 70 zl zrobilem 76 kilometrow. wczoraj sprawdzalem filtr powietrza czy nie na łapal syfu i odpalilem golfa i zauważylem ze z gaznika sie dymi jak dodam gazu i chlapie paliwem we wszystkie strony z tej dzi€ry z klapka Obrazek


jak to naprawic i co tam moglo sie zwalic?? znajde gdzies w okolicy zamoscia jakiegos fachowca od gazników??
Pozdrawiam