Strona 2 z 2

: śr kwie 28, 2010 20:14
autor: adam11
zapaliłem teraz samochod ktory był troche zagrzany na wyłaczonym silniczku krokowym. musiałem odpalic z gazem wcisnietym. obroty wskoczyły odrazu 1200 i tak sie trzymały czały czas gdy włozyłem wtyczke do krokowca obroty momentalnie podskoczyły na 3 tys i tak cały czas sie trzymały gdy znowu odpiołem to znowu spadły do 1200. Obrazek

: śr kwie 28, 2010 20:44
autor: Paweł Marek
to jest coś nie tak, raczej z dolotem albo z przepustnicą. Z odlączonym silniczkiem krokowym nie powinien dostawac tyle powietrza żeby obroty były tak wysokie. Ale moze jeszcze raz sprawdx ten zapłon ew rozrzad jeśli cokolwiek z nim ostatnio robiłeś, moze być przestawiony

: śr kwie 28, 2010 20:46
autor: adam11
czy te obroty to może byc wina czujnika temperatury płynu chłodzącego?? a może spróbować korkowca wyczyścić trochę?? a jak sprawdzić szczelność układu powietrznego?? czy lewego gdzieś nie łapie??

[ Dodano: 28 Kwi 2010 20:48 ]
musze zobaczyc jak bedzie sie na zimnym silniku zachowywał jutro przed wyjazdem do pracy sprawdze.