brak iskry

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » śr kwie 28, 2010 20:14

zapaliłem teraz samochod ktory był troche zagrzany na wyłaczonym silniczku krokowym. musiałem odpalic z gazem wcisnietym. obroty wskoczyły odrazu 1200 i tak sie trzymały czały czas gdy włozyłem wtyczke do krokowca obroty momentalnie podskoczyły na 3 tys i tak cały czas sie trzymały gdy znowu odpiołem to znowu spadły do 1200. Obrazek
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 20:26 przez adam11, łącznie zmieniany 1 raz.


fąfik

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 28, 2010 20:44

to jest coś nie tak, raczej z dolotem albo z przepustnicą. Z odlączonym silniczkiem krokowym nie powinien dostawac tyle powietrza żeby obroty były tak wysokie. Ale moze jeszcze raz sprawdx ten zapłon ew rozrzad jeśli cokolwiek z nim ostatnio robiłeś, moze być przestawiony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » śr kwie 28, 2010 20:46

czy te obroty to może byc wina czujnika temperatury płynu chłodzącego?? a może spróbować korkowca wyczyścić trochę?? a jak sprawdzić szczelność układu powietrznego?? czy lewego gdzieś nie łapie??

[ Dodano: 28 Kwi 2010 20:48 ]
musze zobaczyc jak bedzie sie na zimnym silniku zachowywał jutro przed wyjazdem do pracy sprawdze.


fąfik

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 308 gości