: ndz sty 08, 2006 21:04
pan japuk ma całkowitą rację ja ze skrzyniami walczyłem przez miesiąc pilnuj przełożenia przekładni głównej bo sie załamiesz
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
JP jest z turbo oryginalnie. to taki TD nie do wyścigówstonalodz pisze:ale przeciez JP jest bez turbo
Święte słowa, nic dodać nic ująć - AMEN!Pan Japuk pisze:Skrzynie biegów do benzyniaka i Diesla mają identyczne przełożenia na poszczególnych biegach. Różnią się tylko i wyłącznie przełożeniem przekładni głównej. Skrzynia Diesla musi byc "dłuższa" bo Diesel pracuje w niższych prędkościach obrotowych niż benzyniak. Czyli jak założysz skrzynię od benzyny do Diesla to będziesz miał nieziemskiego kopa ale prędkośc maksymalną koło 100 - 120 km/h. Przełożenia wszystkich skrzyń biegów masz w poradach.
no kurka - patrzylem na tabele oznaczen silnikow VW (tutaj) i silnik JP to jest diesel 40 kW. a turbo diesel to jest JR.Cinek pisze:JP jest z turbo oryginalnie
nie bez przesady - ostatnio sie scigalem z kadettem 1.8 - nie dal rady (rozpedzilismy sie gdzies do 110, bo juz sie rondo zaczynalo, i trza bylo hamowac, takze nie wiem co by bylo dalej), to mysle ze nie jest taki zly. a moze to jest zasluga tego ze silniczek jest po remoncie ??Cinek pisze:to taki TD nie do wyścigów
Pan Japuk pisze:JP nie ma turbiny - przynajmniej mój - hehe...
ja niestety przegralem z nowsza vektra (nie ta najnowsza tylko starsza) 1.8 16v ostatnio ehhh ile to ma kucy mam nadzieje ze powyzej 100stonalodz pisze:nie bez przesady - ostatnio sie scigalem z kadettem 1.8 - nie dal rady (rozpedzilismy sie gdzies do 110, bo juz sie rondo zaczynalo, i trza bylo hamowac, takze nie wiem co by bylo dalej), to mysle ze nie jest taki zly. a moze to jest zasluga tego ze silniczek jest po remoncie ??