Strona 2 z 2

: ndz sty 08, 2006 01:40
autor: Adamtd
greg pisze:Adamtd nie uwierzysz ale prawie w tym samym czasie podbnie odpowiedzieliśmy tylko ze ja na priv
no to może mamy racje... :pub:

: ndz sty 08, 2006 01:41
autor: romek126
Adamtd, Zwykle na wskaźniku miałem 70st. więcej się raczej nie rozgrzewał. Ale nie wiem czy nie przekłamuje. Węże pozatem są napęczniałe.

: ndz sty 08, 2006 01:44
autor: greg
co rozumiesz pod napeczniałe. To znaczy że się nie da ich ścisnąć czy też twardsze le ściskasz je bez większego problemu. @ sprawdź czy dół wtedy jest ciepły - ten dolny wąż. Musi w końcu być ciepły - jak nie to przy okazji wymiany pompy wymień i termostat. A wogóle to jakiś problemowy ten twój golfik

: ndz sty 08, 2006 01:46
autor: Adamtd
romek126 pisze:Adamtd, Zwykle na wskaźniku miałem 70st. więcej się raczej nie rozgrzewał. Ale nie wiem czy nie przekłamuje. Węże pozatem są napęczniałe.
To wsiądź do niego, zapal (może być na postoju) i poczekaj aż zrobi sie ponad 90 stopni i wtedy pooglądaj węże. Jeżeli termostat miałbyś cały czas zamkniety to momentalnie temp szłaby Ci do góry, aż do zagotowania...

: ndz sty 08, 2006 01:57
autor: romek126
Rzeczywiście. Czas niemalże jest jednakowy.
Dziękuję Wam obu za rady.

: ndz sty 08, 2006 02:05
autor: greg
Nie ma sprawy zrób jak najszybciej bo możesz upośledzić silnik

: ndz sty 08, 2006 02:12
autor: tauka
Adamtd pisze:Pompy nie zakrywa rozrząd, tylko przechodzi przez nia pasek rozrządu który ja napędza.
tak prawdę mówiąc to nie tylko ją napędza, ale równiez pompa w tych silnikach jest napinaczem paska. i pamiętaj przy wymianie, żeby pasek był luzniejszy niż w innych autach z napinaczami. Jeżeli za mocno naciągniesz pasek (tak jak ja to zrobiłem za pierwszym razem) to zacznie ci wyć pompa.