Strona 2 z 2

: czw kwie 22, 2010 22:05
autor: Paweł Marek
najpierw elektrozawór zawór do kontroli. Czyli sprawdzasz czy dostaje napięcie po zapłonie, jeśli tak to po włączeniu zapłonu dmuchasz w niego i ma przepuszczać powietrze, jeśli przepuszcza a siłownik się nie wysuwa, to jest zesputy, ale przy założeniu że cała reszta podciśnień z tyłu gaźnika jest dobrze podłączona. Schemat powinieneś mieć na naklejce pod klapą silnika albo znajdź na stronie ruddies berlin

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 10:09 pm ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0c ... ea4fe.html

: czw kwie 22, 2010 22:13
autor: kijazz
Paweł Marek pisze:Czyli sprawdzasz czy dostaje napięcie po zapłonie
A jak to zrobić, gdzieś próbówką przyłożyc? (sorry za glupie pytanie, ale nie wiem)
Paweł Marek pisze:ale przy założeniu że cała reszta podciśnień z tyłu gaźnika jest dobrze podłączona. Schemat powinieneś mieć na naklejce pod klapą silnika albo znajdź na stronie ruddies berlin
Podciśnienia podłączone dobrze na 100% (porównywałem z fotkami z forum, bo było parę tamtów o tym)

: czw kwie 22, 2010 22:16
autor: Paweł Marek
włączasz zapłon, wyjmujesz wtyczkę zaworu i mierzysz we wtyczce czy jest w niej napięcie. Albo po prostu w chwili wkładania wtyczki zawór ma cyknąć

: czw kwie 22, 2010 22:20
autor: kijazz
ok. Dzieki bardzo za rady, jutro sprawdzę. Oby to był e-zawór bo s3p kosztuje 130 zł:
http://allegro.pl/item1008598593_podcis ... y_2e2.html
a ze szrotu to chyba za duże ryzyko bo z tego co kojarze to s3p i pulldown to najczesciej psujące sie elementy

: czw kwie 22, 2010 22:28
autor: Paweł Marek
pewnie że jest ryzyko ale mozna sprawdzić, zastrzec zwrot. Można to wyrwać tanie. Ja kiedyś na giełdzie wyrwałem cały gaźnik za stówkę jako uszkodzony, miał tylko membranę zaworu wzbogacania pękniętą. Po prsty mocno zasysasz ustami przez oba króćce siłownika jeśli nie syczy to będzie ok

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 10:31 pm ]
zapytaj jeszcze gościa na gaznik.pl