pierburg 2e2, padł siłownik 3-położeniowy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 22, 2010 22:05

najpierw elektrozawór zawór do kontroli. Czyli sprawdzasz czy dostaje napięcie po zapłonie, jeśli tak to po włączeniu zapłonu dmuchasz w niego i ma przepuszczać powietrze, jeśli przepuszcza a siłownik się nie wysuwa, to jest zesputy, ale przy założeniu że cała reszta podciśnień z tyłu gaźnika jest dobrze podłączona. Schemat powinieneś mieć na naklejce pod klapą silnika albo znajdź na stronie ruddies berlin

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 10:09 pm ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0c ... ea4fe.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 22:13

Paweł Marek pisze:Czyli sprawdzasz czy dostaje napięcie po zapłonie
A jak to zrobić, gdzieś próbówką przyłożyc? (sorry za glupie pytanie, ale nie wiem)
Paweł Marek pisze:ale przy założeniu że cała reszta podciśnień z tyłu gaźnika jest dobrze podłączona. Schemat powinieneś mieć na naklejce pod klapą silnika albo znajdź na stronie ruddies berlin
Podciśnienia podłączone dobrze na 100% (porównywałem z fotkami z forum, bo było parę tamtów o tym)


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 22, 2010 22:16

włączasz zapłon, wyjmujesz wtyczkę zaworu i mierzysz we wtyczce czy jest w niej napięcie. Albo po prostu w chwili wkładania wtyczki zawór ma cyknąć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kijazz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:36
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: kijazz » czw kwie 22, 2010 22:20

ok. Dzieki bardzo za rady, jutro sprawdzę. Oby to był e-zawór bo s3p kosztuje 130 zł:
http://allegro.pl/item1008598593_podcis ... y_2e2.html
a ze szrotu to chyba za duże ryzyko bo z tego co kojarze to s3p i pulldown to najczesciej psujące sie elementy


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 22, 2010 22:28

pewnie że jest ryzyko ale mozna sprawdzić, zastrzec zwrot. Można to wyrwać tanie. Ja kiedyś na giełdzie wyrwałem cały gaźnik za stówkę jako uszkodzony, miał tylko membranę zaworu wzbogacania pękniętą. Po prsty mocno zasysasz ustami przez oba króćce siłownika jeśli nie syczy to będzie ok

[ Dodano: Czw Kwi 22, 2010 10:31 pm ]
zapytaj jeszcze gościa na gaznik.pl


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 324 gości