Strona 2 z 3

: ndz sty 08, 2006 00:16
autor: mis_tobis
Mam podobny problem:
w moim Mk3 silnik 1.8 ABS [ ma LPG ]

na wolnych obrotach -tj 750-800 obr/min zaczyna mi migać kontrolka i włancza sie brzęczyk.. tak samo przy przekreconym zapłonie.. jak dodam gazu to przestaje

co to za neispodzianka może być?

: ndz sty 08, 2006 00:50
autor: Tomasz Żaguń
Zawolne obroty masz panie

: ndz sty 08, 2006 10:20
autor: jusci
Obroty moze ciut za wolne. Ale gdyby było wszystko w porzo to nigałaby kontrolka. Na wolnych obrotach jest słabe ciśnienie więc miga. Ale brzęcaek powinien się włączać powyżej 2000 obr. Nie rozumiem o co tu chodzi. Sprawdzałeś czujniki?

Re: swiecaca kontrolka oleju i brzeczenie podczas jazdy mk2

: pn sty 09, 2006 12:29
autor: simm
mi jak pękł kabelek pod izolacją to tak bzyczało, złączyłem zaizolowałem i nie bzyczy :grin: pozdro

: pn sty 09, 2006 20:26
autor: ben29
Wlasnie zauwazylismy z kumplem ze gdy wlaczy sie brzeczyk, wtedy wlaczam mu jakies obciarzenie elektryczne, np wycieraczki czy dmuchawe, i co ciekawe przestaje brzeczec,
to dopiero zagadka godna X Files

: wt sty 10, 2006 00:56
autor: Pablo2
Miałem podobny problem. Było dobre cisnienie oleju którego nawet nie ubywało.
Kontrolka i bzyczek załanczał sie czesto jak miałe wolniejsze obroty po zwiekrzeniu obrotów kontrolka gasła. U mnie pomogło jak zaizolowałem przewody od tych czujników. Idą blisko przewodów WN wiec moga miec jakies przebicia. A najlepiej je wymienić.

Pozdrawiam

: śr sty 11, 2006 11:44
autor: sasza
Witam
Sprawdzcie ten link, co prawda po angielsku, ale to nie jest chyba problem ))) http://groups.google.de/group/rec.autos ... rt=1&num=3
Gościu opisuje co często jest przyczyną wycia brzęczyka.
Po wyeliminowaniu przyczyn mechanicznych - czytaj za niskie ciśnienie oleju,
po sprawdzeniu czujników, ostatnią przyczyną jest przekażnik, który znajduje się na płytce elektronicznej w zegarach.
W powyższym linku jest opisane co należy zrobić, aby to naprawić (odłączyć).
Mam nadzieję, że pomoże
Sasza

: śr sty 11, 2006 19:07
autor: ben29
wielkie Dzienx Sasza, bedziemy probowac.

: śr sty 11, 2006 21:09
autor: Fiołas87
Miałem to samo jak sie silnik zagrzal lekko to sie zaswiecala kontrola i włanczał buczek:D NO i miałem za rzadki olej:/ Ale brzeczyk załancza sie dopiero gdy ciśnienie spadnie poniżej 1,6 kG/cm2 przy predkosci obrotowej przekraczajacej 2000obr/min i rozerwa sie styki 2 czujnika Bo sa 2 czujniki :D POZDRAWIAM

: ndz sty 15, 2006 14:36
autor: peterson
Witam Wsiadam dzisiaj do mojego mkII odpalam go i wszystko ladnie pieknie cyka Jak mu dodalem gazu to sie troszke tak jak by przydusil ale dalej obroty sie trzymaly i chodzil Jak mu podniosłem obroty wtedy zaswiecila sie kontrolka oleju i wlaczyl sie brzeczyk :((( Poziom oleju na bagnecie troszke ponad minimum Odkrecam korek a tak moim zdaniem lod :( Wyciagnąłem to co sie dalo i zalalem olejem Odczekalem troszke i na badnecie pokazal blisko połowy Odpalam pochodzil troszke na niskich obrotach i wszystko OK ale jak podnosze mu obroty to brzeczyk i kontrolka od nowa Z kad mam wode w oleju? Czy to normalne? Co mam teraz zrobic?

: ndz sty 15, 2006 15:32
autor: Adamtd
peterson pisze: Z kad mam wode w oleju? Czy to normalne? Co mam teraz zrobic?
Jak ta wodę w oleju zobaczyłeś??? Jeśli masz racje to pewnie płyn chłodzący = pęknięta uszczelka pod głowica, albo... coś gorszego...
Co masz zrobić??? Diagnostyka silnika czym prędzej - ciśnienie oleju, ciśnienie w cylindrach itd. bo jak nic nie zrobisz to może będzie konieczna wymiana silnika

: ndz sty 15, 2006 16:57
autor: winiar
Mialem to samo. Przy wiekszych obrotach kontrolka i bzyczek. Po prostu zmienilem olej i filtr. Slyszalem ze filtr filtrona nie jest za dobry i nawet po wymianie oleju to sie nie skonczy. Zalozylem wiec oryginał kupionu w ASO i wszystko jest w porzadku. Koszt filtra to 17zł. Polecam zmiane filterków.

: ndz sty 15, 2006 22:34
autor: peterson
No pomyślałem ze mam wode w oleju Bo jak pisałem po odkreceniu korka tam gdzie dolewam oleju tak jak by mi przymarzł bo trzymał dosyc mocno i był taki snieg/lód koloru coca-coli Pomyslalem ze to woda zaczeła parowac i sie skropliła a jak silnik ostygł to zamarzło Co o tym myslicie?

: ndz sty 15, 2006 22:39
autor: Adamtd
peterson pisze:No pomyślałem ze mam wode w oleju Bo jak pisałem po odkreceniu korka tam gdzie dolewam oleju tak jak by mi przymarzł bo trzymał dosyc mocno i był taki snieg/lód koloru coca-coli Pomyslalem ze to woda zaczeła parowac i sie skropliła a jak silnik ostygł to zamarzło Co o tym myslicie?
No nie to akurat z pary wodnej, ale zrób tą diagnostyke silnika, bo z tą kontrolką oleju to niefajna sprawa.