Strona 2 z 2

jarek do kopółki dojdziesz po kablach od świec

: ndz sty 08, 2006 12:34
autor: greg
no nie żartuj z nas

: pn sty 09, 2006 01:01
autor: DmX_81
czym ma nie zartowac:P ja jakis czas temu nie wiedzialem tez co gdzie jest :green_fuck: nie wie to pyta:] tak jak ja pytanko wyzej mialem :kac: pozdro i jazda :okej:

: pt sty 20, 2006 11:01
autor: *Grzesiek*
No właśnie, po to jest dział techniczny żeby się czegoś dowiedzieć, nie każdy od razu wiedział co gdzie jest.

: pt sty 20, 2006 13:39
autor: DmX_81
czy gasniecie na rozgrzanym silniku - ale tylko w czasie wilgocie- czy to moga byc swiece, kopulka, kable Wn lub cos z tych spraw? no na mrozie to smiga az milo, ale tylko troche odwilz i juz kapa

: pt sty 20, 2006 13:41
autor: *Grzesiek*
Moze masz przewody nieszczelne ? Wieczorem podnies maske a druga osoba niech odpala auto i sprawdz czy gdzies sie iskrzy.

: pt sty 20, 2006 13:48
autor: MaLiBU
jaroslawkonopka pisze:hm a w ktorym miejscu jest ta kopulka bo ja laik jestem
mam jednopunktowy wtrysk w moim golfie 1.3

pozdrawiam

jas
albo masz gaznik albo wielopunkttowy tyle ze nie sekwencyjny wtrysk benzyny, nie wkladali do 1.3 jednopunktow,
daj fote to Ci powiem

: sob sty 21, 2006 01:50
autor: MaLiBU
peterson pisze:No właśnie MaLiBU, powiedz mi jak to jest z tymi naszymi NZ Jaki to jest wtrysk? Np moj 91 rok NZ
naszymi bylymi w kazdym razie moim bylym. W golfach mk2 znane mi systemy elektronicznicznego wtrysku paliwa to: Digijet - 1.3NZ, Digifan I 1.8G60 oraz DigifanII PB,PF,1P Generalnie jest to wtrysk wielopunktowy, tzn kazdy cylinder ma swoj wtryskiwacz ale sa one sterowanie rownolegle czyli jednoczesnie. I to tak z grobsza. W mk3 juz np kazdy wtryskiwacz jest sterowany oddzielnie.

: ndz sty 22, 2006 10:22
autor: peterson
No bo moj znajomy mowil ze moj mk2 nie jest na pelnym wtrysku bo nie ma do kazdego cylindra takich metalowych przewodów No i mnie zamotal Dzieki