chodzi o odsadzenie tarczy, czyli odległość powierzchni roboczej od powierzchni odsadzenia, wymiar H z tego obrazka http://www.mikoda.pl/public/schematy/ta ... lowana.gif u ciebie jest za mały, i tarcza wystaje za bardzo na zewnątrz. Kupowałem raz tarcze do mk2 w sklepie i miałem ten sam kłopot, trza było zmnienić, a czemu mi dali złe nie wiem, dobierali z katalogu. Zmierz wymiar H na starych tarczach i na nowych, prawdopodobnie się różnią. Powini przyjąć zwrot w sklepie.tomi-ex pisze:PAWEŁ MAREK sugerujesz ze to sa złe tarcze , sa jakieś inne rodzaje ? Napisz coś więcej
problem z zciskiem po wymieanie klocków
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek pisze:chodzi o odsadzenie tarczy, czyli odległość powierzchni roboczej od powierzchni odsadzenia, wymiar H z tego obrazka http://www.mikoda.pl/public/schematy/ta ... lowana.gif u ciebie jest za mały, i tarcza wystaje za bardzo na zewnątrz. Kupowałem raz tarcze do mk2 w sklepie i miałem ten sam kłopot, trza było zmnienić, a czemu mi dali złe nie wiem, dobierali z katalogu. Zmierz wymiar H na starych tarczach i na nowych, prawdopodobnie się różnią. Powini przyjąć zwrot w sklepie.tomi-ex pisze:PAWEŁ MAREK sugerujesz ze to sa złe tarcze , sa jakieś inne rodzaje ? Napisz coś więcej
Stare tarcze H 40 mm nowe H 40mm . Czyli ten sam wymiar , klocki maja 15,7mm wkłądka cierna 9mm .
Czy sa tarcze wentylowane powyzej H40mm .Jakie ty kupiłes , ile ten wymiar H u ciebie wynosi? Wymieniałes tarcze i klocki i wszsytko pasowało tak ze zacisk wszedł głebiej ?
Wydaje mi sie ze jezeli to H bedzie wieksze to tarcza bedzie obcierac o osłone albo o zwrotnice .
Czyli nawet jak sa klocki i tarcze nowe to zacisk powinin wejsc głebiej w zwrotnice ? .Czy moze byc tak ze z czasem tarcze beda sie zcierac i zacisk wejsdzie głebiej . Moze to tak jest dlatego ze tarcze i klocki sanowe
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- tak, powinno być, tak, jak na tym zdjęciu co zamieściłem (bez różnicy, czy wentylowane, czy nie).tomi-ex pisze:Czyli nawet jak sa klocki i tarcze nowe to zacisk powinin wejsc głebiej w zwrotnice ?
- nawet, jak są nie powinno być tak, jak u mnie na zdjęciu. Tak jak masz teraz jest nie dobrze i nie powinno to mieć miejsca. W tej chwili zacisk u ciebie nie jest podparty od zewnętrznej strony, jest podparty tylko na prowadnicach - to jest niebezpieczne. Ale nie dałeś też jednoznacznej odpowiedzi - czy podpompowałeś pedał po wymianie klocków, czy coś się zmieniło?tomi-ex pisze:Czy moze byc tak ze z czasem tarcze beda sie zcierac i zacisk wejsdzie głebiej . Moze to tak jest dlatego ze tarcze i klocki sanowe
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Tak od razu odpompowałem pedał . Nawet już jeździłemLipek81 pisze:- tak, powinno być, tak, jak na tym zdjęciu co zamieściłem (bez różnicy, czy wentylowane, czy nie).tomi-ex pisze:Czyli nawet jak sa klocki i tarcze nowe to zacisk powinin wejsc głebiej w zwrotnice ?
- nawet, jak są nie powinno być tak, jak u mnie na zdjęciu. Tak jak masz teraz jest nie dobrze i nie powinno to mieć miejsca. W tej chwili zacisk u ciebie nie jest podparty od zewnętrznej strony, jest podparty tylko na prowadnicach - to jest niebezpieczne. Ale nie dałeś też jednoznacznej odpowiedzi - czy podpompowałeś pedał po wymianie klocków, czy coś się zmieniło?tomi-ex pisze:Czy moze byc tak ze z czasem tarcze beda sie zcierac i zacisk wejsdzie głebiej . Moze to tak jest dlatego ze tarcze i klocki sanowe
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No to sprawdź jeszcze te odsadzenie, o którym PawełMarek wcześniej pisał - jak to nie to, to ja nie mam pojęcia...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
ja w golfie 3 1,4 mam tak samo zawsze po wymianie klocków i niema możliwości że złe klocki
ta przerwa zniknie w miarę zużywania się klocka
a tam niema nic o siebie dotykać jeśli myślisz że to jakieś podparcie
te dwa elementy między którymi jest szczelina normalnie się mijają i nie opierają się o siebie
wiadomo że do wentylowanych tarcz są cienkie klocki ale za grubych od pełnych byś nawet nie wcisną w klocko trzymacz
ważne aby haki klocków były zaczepione o klocko trzymacz
jak dalmnie jest prawidłowo
ta przerwa zniknie w miarę zużywania się klocka
a tam niema nic o siebie dotykać jeśli myślisz że to jakieś podparcie
te dwa elementy między którymi jest szczelina normalnie się mijają i nie opierają się o siebie
wiadomo że do wentylowanych tarcz są cienkie klocki ale za grubych od pełnych byś nawet nie wcisną w klocko trzymacz
ważne aby haki klocków były zaczepione o klocko trzymacz
jak dalmnie jest prawidłowo
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 229 gości