Strona 2 z 2

: wt kwie 20, 2010 13:47
autor: Lipek81
kaorini2, masz gaźnik 2E2 i na tym to ja się nie znam - Paweł Marek - pewnie on coś poradzi.....

: wt kwie 20, 2010 14:43
autor: Paweł Marek
kaorini2, rzadka rzecz - brak LPG. Niezbyt specyficzne te objawy są. Zacznij od kontroli szczelności wezyków koło gaźnika i podstawki gaźnika - wzrokowo oraz próba z dezodorantem - pryskaniae po nieszczelnych elementach podniesie na moment obroty.
Kolejna rzecz przy automacie masz w tym gaźniku siłownik 4 - położeniowy a nie jak w zwykłych 3 położeniowy. On odpowiada za podniesienie wolnych obrotów przy załączaniu automatu, i jest to realizowane przez odpowiedni elektozawór, trzeba by to sprawdzić bo z tego mogłyby wynikac problemy z niskimi obrotami. Z kolei to że taki słaby i dużo pali do tego nie pasuje. Poczytaj o membranie wzbogacania mieszanki, sprawdź ją i pisz potem czy coś wynikło z tego

: czw kwie 22, 2010 23:40
autor: kaorini2
a masz moze serwisówke do 2E2