: ndz kwie 11, 2010 20:42
pawel3, daj ten wydruk w większej rozdzielczości bo muszę zgadywać co tam stoi, a coś mi nie pasuje i chciałbym mieć pewność że dobrze odczytuje te dane.
, ale zwróć uwagę, że jeden z nas może mieć -9' a drugi +9', czyli oba ustawienia są niby prawidłowe, ale różnica wynosi 18' pomiędzy nimi. Przy wykonywaniu skrętu z kołami skręconymi na maxa każdy z tych dwóch układów kierowniczy pracuję zupełnie inaczej, a obydwa są niby dobrze, w zakresie tolerancji ustawione tzn. dobrze mają ustawioną zbieżność. Pomyśl sobie teraz, że są jeszcze inne kąty (pochylenie, wyprzedzenie) i zmiana jednego powoduje zmianę innych. Na tym na razie poprzestanę aby nie zanudzać Cię ale temat rzeka. Jak dasz wyniki pomiarów w lepszej rozdzielczości to przy analizie ich może będzie okazja aby podrzucić jakąś teorię.
[ Dodano: 11 Kwi 2010 20:47 ]
Oczywiście cały czas mówimy o tym mk3 AFT ma nadzieję.
Już wyjaśniam na przykładzie tylko zbieżności. Zbieżność z reguły w mk3 powinna być ustawiona na 0 +/- 10' przy założeniu, że koła ustawione do jazdy na wprost, oraz spełnionych jest jeszcze kilka innych warunków, czyli ... temat rzeka. Co to oznacza? To że konstruktor założył że idealne ustawienie to 0, a wszystko co nie jest 0 a mieści się w zakresie od -10' do +10' jest w zakresie tolerancji, czyli niby dobrze. Takie niby dobrze ma większość z nas posiadaczy mk3 mam nadziejępawel3 pisze:To co opisujesz raczej nie wykracza poza normę kiedy pojazd pokonuje zakręt przy kołach skręconych na maxa i wtedy gdy geometria ma parametry z zakresie tolerancji, czyli niby dobrze, a nie ustawione dokładnie wg danych.
Nie bardzo rozumiem sens tego zdania, mógłbyś rozjaśnić temat???
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[ Dodano: 11 Kwi 2010 20:47 ]
Oczywiście cały czas mówimy o tym mk3 AFT ma nadzieję.