Strona 2 z 3

: czw sty 05, 2006 18:51
autor: tauka
Dzisiaj postanowiłem bardziej przyjrzeć się odmie. A mianowicie odkręciłem baniak od tej rurki co idzie do przepustnicy i odpaliłem. Jak chodzi na niskich obrotach to czuć, że dmucha, ale w miarę jak dodaję gazu, to dmucha jakby słabiej. Coś mnie się wydaje, że się jednak ten baniak zapchał. Jutro ojciec weźmie go do roboty i pod ciśnieniem przepcha. Tomasz Żaguń, a co do oleju tam mam tak coś koło 3/4 tej miarki na bagnecie?? Może być??

: czw sty 05, 2006 20:01
autor: Cobra
Tomasz wiesz co niejestem expertem ale cos mi sie wydaje ze niepowinno dmuhac jak sie bagnet wyciagnie:/ sprawdzaęłm u kumpla jemu niedmucha (diesel)

: czw sty 05, 2006 20:13
autor: tauka
nie powinno, ale przy durzych obrotach jaieś spaliny i opary beda sie wydobywać, tyle, że togo nie widać i nie czuć ;)

: czw sty 05, 2006 22:06
autor: lolesław
na bank odma! sprawdż całą odme i czy węże są w otulinie. w NZ odma jest niedogrzana i w zimie woda która się skrapla zamarza. ostatnio miałem to samo, co 100km litr oleju i coraz większa nerwica. zdemontuj wszystko od tłumika płomieni do kolektora, umyj, wysusz i poskładaj. załóż opaski

: czw sty 05, 2006 22:21
autor: Bondas
moze byc aby nie ponizej min i nie powyzej MAX

: czw sty 05, 2006 22:27
autor: Tomasz Żaguń
Cobra zawsze dmucha albo wiecej albo mniej nawet prawie niewyczuwalnie a dlatego że masz tam tłoki które poprzez ruch w cylindrach pchają znajdujące się tam powietrze raz w jedną stronę a potem zasysają wiec musi być ruch powietrza na zewnątrz .To normalne a jak masz padnięte pierścienie to wtedy dopiero dmucha jak z parowozu.Pozdrawiam

: sob sty 07, 2006 20:47
autor: tauka
Sprawdziłem właśnie drożność całego układu odpowietrzania. Dmuchając w odpowietrznik pokrywy zaworów czuję powietrze wydostajace się na dole z odpowietrznika miski olejowej. Jeżeli na ole na odpowietrznik miski olejowej założę odme i dmuchnę to czuje jak na jej końcu zakończonym przy przepustnicy leci powietrze, więc wychodzi na to ,że wszystko jest drożne. A przy wyższych obrotach dalej z bagnetu leci cos podobnego do oleju. A może to tylko opary z oleju. Jak sądzicie, bo mi wyczerpały się pomysły. może założyć oring na bagnet i cześć pieśni??

: sob sty 07, 2006 23:56
autor: Tomasz Żaguń
Noooo to zmienia postać rzeczy. Nie WYWALA CI OLEJU już bynajmniej a teraz jak piszesz sam że to opary oleju a to tak może być dlatego że jak mu dajesz w tytę to olej się robi rzadszy bo ma wyższą temperaturę a co za tym idzie w komorze korbowej jest więcej oparów i to będzie to a oring jak Ci konstrukcja bagnetu pozwala to załóż bo gdzieś tam już pisałem że zależy od konstrukcji bagnetu i jest albo niema oringu ale mnie niezauważyli :( , ale to nic.Pojeżdzij trochę ziomal i popatrz ale raczej masz ok .Jednak mi sie wydaje że możesz przy tej agresywnej jeżdzie za bardzo bujać autem na zakrętach no i wykorbienia wału walą czasami w lustro oleju więc sie wszystko rozwala po komorze wiecej niż zawsze , ojoej zaraz referat napiszę - Tak może być i koniec już niezanudzam pozdro

: ndz sty 08, 2006 01:01
autor: tauka
No teoretycznie to jest tak jak piszesz. Ale po jednym kilometrze jazdy na 4 tys obr szmatka robi się mokra, a nie wydaje mi się żeby od oparów taka się robiła. Ale zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego w lecie się tak nie robiło jak było gorąco i olej był jeszcze rzadszy??

[ Dodano: Nie Sty 08, 2006 00:04 ]
Tomasz Żaguń pisze:możesz przy tej agresywnej jeżdzie za bardzo bujać autem na zakrętach
A to się dzieje również na prostej, bez żadnych zakrętów. Ruszam jade kilo prosto staje i szmatka mokra :/

: ndz sty 08, 2006 02:29
autor: Tomasz Żaguń
A gdzie masz tą szmatkę ??? :chytry:

: ndz sty 08, 2006 12:04
autor: tauka
a mam zawiniętą naokoło miejsca stuky bagnetu z plasticzkiem który jest na stała. Musze zawijać, bo jak nie zawinę, to mam tam naokoło wszystko tłuste od oleju.

: ndz sty 08, 2006 12:27
autor: Tomasz Żaguń
No to nieszczelny masz bagnet albo nowy plastik albo oring na bagnecie i po problemie zrób tak i zobaczymy

: ndz sty 08, 2006 12:27
autor: kopciuch
Sprawdź czy rurka w którą wchodzi bagnet nie wysunęła się z bloku, bo wtedy bagnet wchodząc w nią żle pokazuje poziom oleju i można za duzo go wlać tzn ponad stan a na bagnecie bedzie ok.miałem taki przypadek u siebie i też nie wiedziałem co się dzieje aż mój stary się dopatrzył i teraz jest ok. :pub:

: ndz sty 08, 2006 12:41
autor: tauka
No to nieszczelny masz bagnet albo nowy plastik albo oring na bagnecie i po problemie zrób tak i zobaczymy
nowy plastik, to chodzi ci o ten, który jest na stałe?? bo to co się wyciaga już mam nowe.