Strona 2 z 2

: wt sty 03, 2006 15:03
autor: 4maly
Jaka oslone tasmy licznika czy wiazki bo niebardzo jest to jasne i porownac piny?? Wezu sprecyzuj troszeczke

: wt sty 03, 2006 23:35
autor: Cobra
Szkoda!Widze ze jak jakis bardziej powazny temat to grono fachowców skraca sie do min kompletnego :-(

: śr sty 04, 2006 00:22
autor: greg
słuchaj gadaliśmy na gg - po prostu ja wiem jak szukać ale Cię nie zastapię na odległość. Tak jak pisałem - MUSISZ ze starego po kolei znależć konkretne piny z konkretnym prądem np. że 3 w starym to masa a 5 w nowym to też mas i wtedy zamieniasz piny we wtyczce. Jedynym wyjściem jest wziąć stary i nowy na biurko i po kolei jadąc mazakiem po folii dojdziesz - zapisujesz na kartce a potem do auta i zamieniasz. Innej metody nie znalazłem bo nie znalazłem schematu kwtyczki dla GTI i zwykłego.

: śr sty 04, 2006 09:28
autor: wezu
4maly pisze:Jaka oslone tasmy licznika czy wiazki bo niebardzo jest to jasne i porownac piny?? Wezu sprecyzuj troszeczke
Obrazek

to jest akurat z licznika na dwie wtyczki, ale widac gdzie sa opisy sciezek tak samo musi w Twoim Cobra

teraz wystarczy porownac oba liczniki zobaczyc w ktorym miejscu sie roznia i poprzepinac odpowiednio kabelki (piny) na kostce.

PS. zreszta to stary licznik greg(a)

: śr sty 04, 2006 12:51
autor: greg
wezu pisze:PS. zreszta to stary licznik greg(a)
skoro mój to z wersji 1,6 GTD rocznik 1985 - dlatego na 2 kostki..

: śr sty 04, 2006 13:40
autor: wezu
greg wiem ze dwie kostki :) chodzilo o pokazanie gdzie sa opisy na tasiemce dlatego wykozystalem Twoj licznik moj 1.8 GT z '87 rowniez ma 2 kostki i opisy dokladnie w tym samym miejscu.

Cobra porownuj oczywiscie swoj stary licznik z nowym nabytkiem a nie tym ze zdjecia.

: śr sty 04, 2006 14:45
autor: greg
Wezu a właśnie - zrobiłeś ten prędkościomierz? pasowały cząstki?

: śr sty 04, 2006 15:28
autor: Cobra
Dzieki panowie za podpowiedzteraz juz wiem gdzie szukać opisów.nawet niewiedzialem ze ta kostke z licznika mozna odpiąc:-) dopiero podjechalem do elektryka i in to zrobil heeh ale niewidzial opisów ja tez niewiedzialęm gdzie szukac .Gosc juz troche starszy jest wiec mysle ze go zawiodł wzrok.Jak pojade teraz do niego tomu pokaze co i jak.

: wt lut 21, 2006 17:24
autor: Maciekwisla1906
QRDE JA MAM MK2 1.6D cl i mam zegarek i jak zalozyc obrotomierz i skad gdzie to kupic pomocy

: wt lut 21, 2006 18:03
autor: bodzio_j
Maciekwisla1906 pisze:jak zalozyc obrotomierz i skad gdzie to kupic pomocy
nie wiem czy kupisz sam obrotomierz do diesla, jeśli już to cały licznik, i poszukaj na allegro, są dość drogie. Obrotek podłącza się do alternatora, musisz mieć specjalne wyjście.
Druga sprawa to podłączanie liczników z MFA do aut które nie są do tego przystosowane. Trzeba troszkę"porzeźbić" i zmienić podłączenia. Jest opisane bądź ile razy, tylko poszukać, a nie mówić , że ktoś coś nipoważnie traktuje.

: wt lut 21, 2006 21:19
autor: Maciekwisla1906
no ja mówie o calym liczniku nie o obrotku samym a jak to ile roboty moze nie tak duzo?? qrde lipa

: śr lis 08, 2006 23:01
autor: kumkwat
Ja również poproszę o poradę - mam w Jettcie Mk1 1,6D licznik bez obrotka, na JEDNĄ wtyczkę. Jeżeli dorwę zegary na JEDNĄ wtyczkę z Mk2, to bez żadnych przeróbek podejdzie? Dodam, że w moim altku jest klema "U", w miejscu klemy "W" jest dziuuura :blush:

Co robić? Szukać zegarów z Mk2, czy olać?

[ Dodano: 15 Lis 2006 18:33 ]
Kurcze, zadałem już tyle konkretnych pytań na forum a NIKT mi nic sensownego nie odpisał. Czyżby posiadacz innego auta niż Golf, jest zazwyczaj olewany?? :blush:

Aha - przeszukałem forum i nie znalazłem podobnego problemu jak mój...