Strona 2 z 3

: sob gru 31, 2005 01:16
autor: Sebo
Jak wymianiałem aku, to facet mierzył pobór. Przy włączonej 1 mrugającej diodzie(atrapa alarmu) pobór wynosił 1mA Późnie sam mierzyłem i było tak samo. Teraz mam alarm i musze zmierzyć, ale raczej niewiele bierze, bo ayto czasami stoi po tydzień i żadnych objawów rozładowania.

: sob gru 31, 2005 01:22
autor: Bondas
u mnie sa 3mA

: sob gru 31, 2005 01:26
autor: tomekra
to skąd po zamknięciu centralnego aż tyle u mnie nie mam pojęcia

: sob gru 31, 2005 02:07
autor: djset
a moze swiecić ci cos zaczyna...

: sob gru 31, 2005 02:19
autor: Bondas
a masz cos takiego jak gaszenie lampki po kilku sekundach wewnatrz auta ???

nieraz to sie zawiesza cos takiego obilo mi sie kiedys o uszy

pozdrawiam
:smoke:

: sob gru 31, 2005 13:05
autor: JAFO
Usiądź w środku, zamknij auto. Miernik powinieneś widzieć i wtedy wyjmujesz i wkładasz pojedynczo bezpieczniki. W pewnym momencie pobór powinien spaść. Obczajasz, od czego jest ten bezpiecznik i szukasz już w tym obwodzie.

: sob gru 31, 2005 13:10
autor: tomekra
no wszystko ok ale ja wiem że to jest od centralnego, bo jak samochód jest otwarty to tak się nie dzieje, własnie pytanie jest co w centralnym może pobierać prąd jak już się zamknie , pompka przestanie pracować

: sob gru 31, 2005 16:18
autor: JAFO
Domykanie szyb masz?
Jeśli tak, to może moduł komfortu.

: sob gru 31, 2005 17:21
autor: thomson
jak wy to sprawdzacie ten pobór prądu jakim miernikiem
mówcie jak to zaraz ide u siebie sprawdzić

: ndz sty 01, 2006 00:08
autor: tomekra
rozłączas klemę np + i zwykłym miernikiem podpinasz się jedną końcówką pod klemę a drugą pod + akumulatora wtedy przejście jest przez miernik i patrzysz na wskazania

: ndz sty 01, 2006 13:48
autor: Paweł Marek
Sróbuj odłączać poszczególne wtyki od kabli drzwiowych, potem wtyk od pompki i po odłączeniu każdej wiązki mierz natężenie. Może w którymś zamku mikrowyłącznik robi małe zwarcie. W ten sposób dojdziesz w którym, potem ew. rozbiórka drzwi i czyszczenie styków

[ Dodano: Nie Sty 01, 2006 12:50 pm ]
I sprawdź jescze natężenie po zamknięciu drzwi ale bez zamykania CZ. To by wskazywało na wyłącznik drzwiowy.

: ndz sty 01, 2006 18:50
autor: hektopaskal
thomson pisze:jak wy to sprawdzacie ten pobór prądu jakim miernikiem
mówcie jak to zaraz ide u siebie sprawdzić
Tylko nie sprawdzaj poboru prad podczas uruchamiania silnika. :satan:

: ndz sty 01, 2006 19:04
autor: hoek
ja juz dwa takie przypadkimialem w różnych autach i w obu byly to lampki w bagażniku
wpierwszym po wypadkowym mechanik zle dopasowal klape
w drugim byl to mercedes bolec sie wytarl i nie rozlaczal
jesli pobór jest okolo 500mA czyli jak obliczyliscie ok 6wat to jest to jakas zarówka
w vwpobór pradu nawet z alarmem powinien wachac sie do max 15 20mA

: ndz sty 01, 2006 19:11
autor: misiek
a sprawdz radio, kumpel miał też taką sytuację jak ty i okazało się że to radio mu kradnie prąd, najlepiej je odłącz na jakiś czas i zobaczysz co się będzie działo