Strona 2 z 2

: wt kwie 06, 2010 15:17
autor: luki24
Kiedyś przechodziłem podobne zjawisko w seacie a ostatnio kumpel w Sharanie. Okazało się że w jednym i drugim przypadku było to samo. Czujnik ciśnienia w rurze dolotowej.

: śr kwie 07, 2010 22:21
autor: grekiu
Witam.
Widzę, że nie jestem sam z tym problemem. U mnie było tak że podczas wyprzedzania na 4tym biegu przy ok. 4000 obrotów auto "zdechło" - kompletnie brak mocy. czytałem że to tryb awaryjny się uruchomił. Podpiąłem autko pod VAGa dziś i pojawił się błąd 17965.
Wczoraj patrzyłem na "sztange" i podczas odpalenia opada w dół, a gdy dodaje się gazu do 3-4 tys obrotów to podnosi się do góry. Na zgaszonym silniku próbowałem palcem poruszać, ale coś nie mogłem za bardzo więc nie wiem czy jest zapieczona czy po prostu za mało siły to wkładałem.
Aaa dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu auta problem znika, aż do ponownego włączenia się trybu serwisowego.

: śr kwie 07, 2010 22:25
autor: italiano_83
Aaa dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu auta problem znika, aż do ponownego włączenia się trybu serwisowego.
Typowy notlauf - reszta w wyszukiwarce.

: ndz kwie 11, 2010 09:13
autor: hyper74
"Na zgaszonym silniku próbowałem palcem poruszać, ale coś nie mogłem za bardzo więc nie wiem czy jest zapieczona czy po prostu za mało siły to wkładałem.
Aaa dodam, że po zgaszeniu i odpaleniu auta problem znika, aż do ponownego włączenia się trybu serwisowego."

Wiesz co jeżeli sztanga porusza się w górę i w dół to oznacza że nie jest chyba zapieczona na wyłączonym motorze chodzi dosyć ciężko ale powinna chodzić ....powiedz jeszcze jak rozumieć tryb serwisowy.... czy poprostu po przeładowaniu nie masz jak to mówią kopa czy zapala się chek engine taka żółta kontrolka z silnikiem... jeżeli zapala się kontrolka to czeka cię w najlepszym razie czyszczenie ślimaka ( turbiny) kolega też tak miał w Passacie B5fl

: ndz kwie 11, 2010 17:24
autor: grekiu
hyper74 pisze: Wiesz co jeżeli sztanga porusza się w górę i w dół to oznacza że nie jest chyba zapieczona na wyłączonym motorze chodzi dosyć ciężko ale powinna chodzić ....powiedz jeszcze jak rozumieć tryb serwisowy.... czy poprostu po przeładowaniu nie masz jak to mówią kopa czy zapala się chek engine taka żółta kontrolka z silnikiem... jeżeli zapala się kontrolka to czeka cię w najlepszym razie czyszczenie ślimaka ( turbiny) kolega też tak miał w Passacie B5fl
Tryb serwisowy rozumiem pod tym pojęciem, że auto kompletnie traci moc.. Wogóle się nie zbiera, aż do zgaszenia i odpalenia silnika... Kontrolka żadna się nie pali, tyle co komputer pokazał błąd 17965.

: ndz kwie 11, 2010 17:34
autor: doggie
grekiu pisze:błąd 17965.
kontrola ciśnienia doładowania, przekroczona granica regulacji, masz typowy notlauf,

: ndz kwie 11, 2010 17:42
autor: italiano_83
grekiu pisze:Wogóle się nie zbiera, aż do zgaszenia i odpalenia silnika... Kontrolka żadna się nie pali
Tak
Trzeba wykonać logi dynamiczne i będzie wiadomo co się dzieje- choć 90% przypadków to zapieczenie się kierownic w turbosprężarce typu VNT reszta to uszkodzone wężyki podciśnienia- uszkodzona gruszka- nieszczelność w dolocie- uszkodzenie pompy podciśnienia i jeszcze inne o których do momentu wykonania przez Ciebie logów nie warto pisać. Logi :bigok:

: ndz kwie 11, 2010 21:48
autor: hyper74
Podmień na początek zawory N75 z N18...tak dla wykluczenia wadliwego zaworu N75

: ndz kwie 11, 2010 22:20
autor: grekiu
Witam ponownie.
Podmieniłem zawór N75 z mojej Bory na ten sam zawór z Golfa IV siostry i niestety dzieje się to samo wiec zawór jest ok. Szukam teraz kogoś w mojej okolicy żeby zrobić logi i jak sie uda to wtedy dam znać co wyszło.. Az sie boje na samą myśl jakie to mogą być koszty za naprawę turbiny..

: pn kwie 12, 2010 10:16
autor: szen
Wjedź na jakas autostrade przepal go porzadnie syf wyleci i bedzie git;)