: wt mar 30, 2010 11:32
Czyli sprawdzenie numerów tego wałka nic niedało odnosnie rozkodowania pojemnosci silnika . Na naklejce jest napisane RP czyli 1.8 ale głowica i kadłub sa podobne wiec nie ma pewności co do tych pojemności
to moze inaczej.. znajdz jakiegos 1,6 i przejedz sie z nim.. a pozniej porównaj ze swoim.. bo tak to tylko pojemnosc musiałbys liczyc.. inaczej sie nie da.. chyba ze... poszukaj miedzy 3 a 4 swiecą nizej , na bloku numerów silnika.. tam powinno byc wybite RP .., moze byc zamazane.. zardzewiałe.. ale moze Ci sie uda. to rozwieje wszelkie watpliwoscitomi-ex pisze:Czyli sprawdzenie numerów tego wałka nic niedało odnosnie rozkodowania pojemnosci silnika . Na naklejce jest napisane RP czyli 1.8 ale głowica i kadłub sa podobne wiec nie ma pewności co do tych pojemności
ale powiedz mi po co ty chcesz na dzien dobry juz silikon kupowac ?? złóz to tak jak fabryka składała i tyle.. pozniej bedziesz szukał i poszukiwał sylikonów itdtomi-ex pisze:sprawdzałem na alegro i nie moge tego znalesc . Jest tylko zwykły silikon do 350C
bo tak ma byctomi-ex pisze:Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )
guti pisze:bo tak ma byctomi-ex pisze:Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )
a ty skutecznie widze szukasz dziury w całym.. zaraz sie zaczniesz pytac czemu wydech jeest po lewej stronie z tyłu , silnik ułozony poprzecznie itd.. no daj spokój.. zadzwon do wolfsburga i zapytaj.. czemu to a czemu tamto.. ile ty masz lat ?tomi-ex pisze:Skutecznie unikasz prawdziwych odpowiedzi