Strona 2 z 2

: wt mar 30, 2010 11:32
autor: tomi-ex
Czyli sprawdzenie numerów tego wałka nic niedało odnosnie rozkodowania pojemnosci silnika . Na naklejce jest napisane RP czyli 1.8 ale głowica i kadłub sa podobne wiec nie ma pewności co do tych pojemności

: wt mar 30, 2010 11:38
autor: guti
tomi-ex pisze:Czyli sprawdzenie numerów tego wałka nic niedało odnosnie rozkodowania pojemnosci silnika . Na naklejce jest napisane RP czyli 1.8 ale głowica i kadłub sa podobne wiec nie ma pewności co do tych pojemności
to moze inaczej.. znajdz jakiegos 1,6 i przejedz sie z nim.. a pozniej porównaj ze swoim.. bo tak to tylko pojemnosc musiałbys liczyc.. inaczej sie nie da.. chyba ze... poszukaj miedzy 3 a 4 swiecą nizej , na bloku numerów silnika.. tam powinno byc wybite RP .., moze byc zamazane.. zardzewiałe.. ale moze Ci sie uda. to rozwieje wszelkie watpliwosci ;)

: wt mar 30, 2010 11:45
autor: RasPL
Pozatym jeżeli silnik ma monowtrysk i wszystko jest seryjnie to napewno będzie rp

: śr mar 31, 2010 07:35
autor: tomi-ex
a jak sie nazywa ten klej do tego typu uszczelek np, pod pokrywe głowicy lub miske olejowa

: śr mar 31, 2010 09:21
autor: guti
tomi-ex, szukaj kleju do uszczelek , bez zawartosci octu, np VICTOR REINZ.. ale wczesniej złóz to wszystko na sucho.. jak bedzie ciekło to wtedy kombinuj...

: śr mar 31, 2010 17:43
autor: tomi-ex
sprawdzałem na alegro i nie moge tego znalesc . Jest tylko zwykły silikon do 350C

: śr mar 31, 2010 17:46
autor: guti
tomi-ex pisze:sprawdzałem na alegro i nie moge tego znalesc . Jest tylko zwykły silikon do 350C
ale powiedz mi po co ty chcesz na dzien dobry juz silikon kupowac ?? złóz to tak jak fabryka składała i tyle.. pozniej bedziesz szukał i poszukiwał sylikonów itd
porzadna uszczelka miski , dekla , uszczelniacze i powinno byc wszsytko ok !

: czw kwie 01, 2010 21:05
autor: tomi-ex
Pytałem z ciekawosci na przyszłosc , jakim fachowo klejem powinno sie smarowac takie uszczelki

Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )

: pt kwie 02, 2010 00:21
autor: guti
tomi-ex pisze:Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )
bo tak ma byc :)

: pt kwie 02, 2010 07:37
autor: tomi-ex
guti pisze:
tomi-ex pisze:Dlaczego w głowicy jest takie pól okragly wyciecie po prawej stronie ( wchodzi w nie niebieska gumowa uszczelka )
bo tak ma byc :)

Skutecznie unikasz prawdziwych odpowiedzi

: pt kwie 02, 2010 08:01
autor: RasPL
tomi-ex, zadaj to pytanie konstruktorom silnika, poprostu jest tam a na moje oko jest to pozostałość po obróbce technologicznej odlewu głowicy by zrobić w podporach wałka rozrządu miejsce dla niego

: pt kwie 02, 2010 10:03
autor: guti
tomi-ex pisze:Skutecznie unikasz prawdziwych odpowiedzi
a ty skutecznie widze szukasz dziury w całym.. zaraz sie zaczniesz pytac czemu wydech jeest po lewej stronie z tyłu , silnik ułozony poprzecznie itd.. no daj spokój.. zadzwon do wolfsburga i zapytaj.. czemu to a czemu tamto.. ile ty masz lat ?