Strona 2 z 2

: ndz kwie 11, 2010 19:01
autor: gregoryb1
Sprawdż gumy pod kielichem , te które sa na amortyzatorze. Ja miałem cykliczne drgania i pukanie na nierównościach - po ich wymianie wszystko wrociło do normy.


fachowa nazwa poduszka amortyzatora
chodzi o cos takiego
http://www.allegro.pl/item968058551_pod ... ambra.html
te z aukcji akurat sa do sharana ale do golfa wygladaja podobnie

: ndz kwie 11, 2010 19:15
autor: mr.mark
gregoryb1 pisze:Sprawdż gumy pod kielichem
Słuchaj, wydaje mi sie ze te poduszki są wporządku.
Dziwi mnie to że po podniesieniu auta koła piasta i półoś pracuje-bije. W tym momencie poduszki w kielichu nie maja nic do rzeczy................

: ndz kwie 11, 2010 20:04
autor: mr.mark
lolex pisze:moze polos masz zgieta ?
Jest to możliwe - tylko sama z siebie by się chyba nie skrzywiła.
A co jest lepsze to po obu stronach tak się dzieje.

: sob lip 03, 2010 14:10
autor: Robin
Witam. Mam podobne objawy jak tutaj opisywane. Drgania kierownicy podczas hamowania przy prędkości powyżej 60km/h. Zawieszenie spawdzone, wszystko ok. Opony nowe, felgi wyważone, tarcze brembo klocki lucas wymienione. Drgania kierownicy występują także przy prędkości powyżej 120km/h. Czy przyczyną mogą byc łożyska kół przednich? Dodam że luz na łożyskach nie jest wyczuwalny. Słychac tylko na kołach w czasie jazdy odgłos cykania.

: sob lip 03, 2010 15:16
autor: mr.mark
Robin, Kolego, ja dalej się borykam z tymi drganiami - rozkładamy ręce z mechanikiem już. Ostatnio wymieniłem piaste i łożysko w jednym kole - i dalej to samo jest. Także jest to zagadka. Coś jest krzywe i teraz albo to będzie zwrotnica albo półoś, ja jeszcze do tego nie doszedłem.

: ndz lip 04, 2010 14:39
autor: Robin
Wczoraj podniosłem lewe przednie koło i zablokowałem kierownicę. Gdy zacząłem szarpac kołem góra-dół tak jak sprawdza się łożysko to nie było luzu. Natomiast przy szarpaniu kołem w prawo-lewo wyczuwalny jest luz i słychac lekkie stukanie. Na prawym kole takie objawy nie występują. Zastanawiam się teraz czy przyczyną tych drgań podczas jazdy i hamowania nie jest przypadkiem końcówka drążka kierowniczego, mimo że na stacji diagnostycznej po szrpakach to wykluczono. Chyba że ten luz wskazuje na coś innego (może łożysko). Co o tym sądzicie?