Strona 2 z 2

: pt gru 30, 2005 13:45
autor: bodzio_j
rademenes pisze:Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
. Tak, ale to nie powoduje pracy serwa.

: pt gru 30, 2005 15:51
autor: NEMESIS
wojteks pisze:chyba że jakaś dziwna awaria pompy. To, że płyn płynie z przednich przewodów najpierw jest normalne, przód hamuje wcześniej i mocniej. Jak masz kogoś do pomocy to wciskaj (mocno) hamulec (na zgaszonym silniku) i musi popłynąć płyn z tylnych przewodów (oczywiście przednie przewody też muszą być odłączone).
Ojjj tam, od razu dziwna !!!! :chytry: Pisałem że miałem coś podobnego... :grin: ...żeby nie było "A NIE MÓWIŁEM "!!!!! :jezor: :bajer:

: pt gru 30, 2005 15:56
autor: rademenes
bodzio_j pisze:
rademenes pisze:Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
. Tak, ale to nie powoduje pracy serwa.
Tak,ale ja napisalem tylko do przypadku odpowietrzania hamulcow

: ndz lip 16, 2006 10:52
autor: RobertP
rademenes pisze: Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
jest w razem z pompą serwem jakies "ustrojstwo" jakby pompka elekryczna
która po wlączenieu zapłonu w samochodzie słychac jak działa
do tego całego urządzenia "hamulcowego" dochodzą 4 kostki z kablami które
po rozłączzeniu powodują że hamulce na przód !!! nie działają i a pompa tym samym nie podaje własnie płynu na przednie (normalnie jakby coś odcieło płyn i już) i hamujemy tylko tyłem
złośliwością rzeczy i całego uszkodzenie u mnie było to że spalił się ukryty bezpiecznik pod deską rozdzielczą, co prawda dopiero sie za to wziałem i wymieniłem w sumie nie potrzebnie pompę :-(
fakt jest taki że nie wiedziałem że pod deską są dwa przekaźniki i dwa bezpieczniki 30A
które dodatkowo "sterują" prądem do tego układu hamulcowego z ABS i przednimi hamulcami !
nikt mi o tym nie podpowiedział doszedłem sam :)