Silne stuknięcia w zawieszeniu ->filmiki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw mar 25, 2010 18:49

Bolson Tdi, możesz nagrać te zjawisko?



Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Progresywny » czw mar 25, 2010 18:58

Oki, tylko nie wiem czy wyda- to nagranie w sensie ze uslyszycie.
Spróbuje :)

[ Dodano: 25 Mar 2010 18:52 ]
Nagrałem 2 filmiki:

Przy ruszaniu i hamowaniu->>> http://w206.wrzuta.pl/film/09EURwv7sDD/ ... -hamowanie

i Przy kręceniu kierownicą w miejscu->>> http://w666.wrzuta.pl/film/3JWMz2Uk56I/ ... kierownica



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw mar 25, 2010 20:02

Bolson Tdi, tam próbuję rozumem ogarnąć co może tak pukać w 2 szczególnych przypadkach: ruszanie i skręcanie bez ruszania. Wychodzi mi - jeśli inne rzeczy zostały wyeliminowane, że:
a) kolumna McPersona, jej ułożyskowanie
b) przeguby - przy ruszaniu wiadomo, przy skręcaniu muszą się przestawiać kulki.

Próbowałeś wsłuchiwać się z zewnątrz, np jeden w kanale, drugi rusza itp?



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » czw mar 25, 2010 20:28

kolego a sprawdź może czy Ci się gdzieś maglownica nie odkręciła, swoją drogą to nie wiem do jakich ty diagnostów jeździsz jak nie potrafią wyłapać takich stuków, przecież to nie stuka tylko napier... !
widze że masz TDIka, ściagali Ci wogóle osłonę silnika jeżeli takową posiadasz ?
wjeżdżasz na kanał kręcisz kierą a oni niech zaglądają i słuchają, podjedź do jakiegoś porządnego mechaniora... pewnie Cie chcą naciągnąć na kase...
Dla mnie to niepojęte żeby takiego rumotania nie wyłapać skąd dochodzi...

A luz na łożyskach ? Półosie podokręcane, sprawdz te śruby między śrubami co się koło przykręca...
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 20:36 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.


Sebastian

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw mar 25, 2010 20:43

Nie wierzę, że jak jeden kręci kierownicą a drugi w kanale "maca", to przy takim łomocie nie można namierzyć co stuka..... moze poprostu krzyżak w kolumnie.
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 20:48 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Progresywny » czw mar 25, 2010 21:13

jhosef pisze:a) kolumna McPersona, jej ułożyskowanie
Wymieniałem łozyska z poduchami! -amorki wygladają na OK.
Słuchajcie...
Luzów na drązkach nie ma!
Na amorach tez nic! Spręzyny całe,gorne mocowania rownież.
Na wahaczach też zrobione wszystko.

Boję sie że to coś w kolumnie kierowniczej... i po dzisiejszym dniu coraz bardziej o tym myśle.
Stuki czuć dokladnie pod nogami. a pod nimi centralnie sie ona znajduje.

Panowie powiedzcie mi... czy ma coś kolumna do tego? rozumiem kręcenie, ale czy ruszanie i hamowanie? (opieram sie na filmikach) :gora:
Jacek75 pisze:Nie wierzę, że jak jeden kręci kierownicą a drugi w kanale "maca", to przy takim łomocie nie można namierzyć co stuka..... moze poprostu krzyżak w kolumnie.
W kanale nic nie mogli wyczuć/wysluchac. Kręciłem kierą zamkniety w kabinie... Ja slysze stuki a on nie ;/ noż Qrwa... krew mnie zalewała.
Sebastian o ktore śruby Ci chodzi?
Jacek75 pisze:moze poprostu krzyżak w kolumnie
Krzyżak?? bicia podczas hamowania nie mam, i luzów również..
Masakra :crazy:



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » czw mar 25, 2010 21:18

Nio kolego zdrowo Ci to już napierdzela :panna: :panna: :panna:

a ja myślałem że u mnie jest głośno :kac: :kac: :kac: :kac:

przy skręcaniu u mnie nie wali, tzn zdarzy się ale tylko na nierównościach i w czasie jazdy dlatego stawiam w moim przypadku na łożysko kolumny lub też właśnie na tą pierdzieloną poduchę pod silnikiem :hmm:

spoko, spoko mamy w sumie ten sam problem więc na bank musimy go z pomocą reszty forumowiczów rozwiązać :okej: :okej: :okej: :okej: :okej:

i potwierdzam to co napisał Bolson z zewnątrz tego nie słychać :panna:
jak również pod samochodem :panna: :panna: :panna: :panna:
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 21:36 przez piru, łącznie zmieniany 2 razy.


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw mar 25, 2010 21:55

Ja obstawiam którąś z poduszek. Posprawdzaj je dokładnie.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Progresywny » czw mar 25, 2010 23:43

marcin999 pisze:Ja obstawiam którąś z poduszek. Posprawdzaj je dokładnie.
Prędzej to auto sprzedam niż do tej usterki dojde :rotfl: :panna:

Panowie poducha odpada, przeguby rownież. Nie nie nie, to nie to.



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » pt mar 26, 2010 08:27

jeśli na 100 % poduchy odpadają i przeguby też to podmień amorek i sprawdź czy czasem nie on robi cały ten hałas :hmm: wiadomo że kolejna zbieżność potem ale coś trzeba zaradzić bo tłucze Ci nie miłosiernie :panna:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Progresywny » pt mar 26, 2010 12:40

Witam panów. Stał się cud !! i Problem z głowy :grin:
:bigok:

Wybrałem sie dziś do jednego mechaniora, ktory naprawde poświecil troche czasu dla mojego czarnulka. To tak ... wsiadłem do środka, a mechanik poszedł lookac. Zaciągnąlem ręczny i przód-tył, a on badał. Po dluższych oględzinach... sięgnąl po klucze i podociągał zaznaczone śruby z dwóch stron tak jak (na zdjeciu) ->> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae2 ... e3462.html

DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA WSPARCIE!
Pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » pt mar 26, 2010 14:09

No to kolego Bolson gratulacje :okej: :okej: :okej: :okej:

U mnie to nie będzie to bo jedną śrubę ostatnio wymieniłem a druga była sprawdzona :hmm:

ważne że masz zrobione, ja walczyć będę dalej :panna: :panna: :panna:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pt mar 26, 2010 15:41

Padaka z tymi mechanikami co nawet śrub nie dociągną jak trzeba po wymianie.... szkoda gadać.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
Progresywny
Lubie to!
Lubie to!
Posty: 832
Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Progresywny » pt mar 26, 2010 20:52

Jacek75 pisze:Padaka z tymi mechanikami co nawet śrub nie dociągną jak trzeba po wymianie.... szkoda gadać.
Dokladnie Jacek ;/
I ktoż myślał ze to sruby nie były podociągane. Każdy patrzy czy tuleje nie wybite a nie śruby, heh.

Tylko najdziwniejsze było to że przed wymianą tuleji wahacza... jak i po... stuki byly takie same xD Tzn, że wgl. sruby nie byly dokrecone :crazy: :goof:
piru pisze:U mnie to nie będzie to bo jedną śrubę ostatnio wymieniłem a druga była sprawdzona :hmm:

ważne że masz zrobione, ja walczyć będę dalej :panna: :panna: :panna:
PIRU JESTEM Z TOBĄ !! Pamietaj :P :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości