Strona 2 z 2

: pn mar 22, 2010 22:43
autor: mrozikk
może pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia podawania paliwa

: pn mar 22, 2010 23:07
autor: waupee
filtr paliwa nie był wymieniany,co do odpowiedniego ciśnienia-nie mam pojęcia ale pompe wymieniłem i rezultatów nie ma...

[ Dodano: 22 Mar 2010 22:11 ]
mam pytanie-czy jeżeli do układu-znaczy gdzieś od pompy do wtrysku dostawało by sie lewe powietrze byłby taki efekt?i jeszcze co do ciśnienia-gdyby było małe nie bedzie podawal paliwa wogóle?

[ Dodano: 22 Mar 2010 22:28 ]
a jeszcze jedno-nie wiem czy to ma znaczenie ale jak kreciłem rozrusznikiem to na powrocie paliwo było-faktycznie może być słabe ciśnienie-choć nie wiem dlaczego tak nagle by to sie stało,no i dlaczego wymiana pompy nic nie dała,ale zastanawiam sie także nad tym wtryskiem-czy mógł po prostu sie przypchać?

: pn mar 22, 2010 23:40
autor: Gori
jak masz autoalarm, to sprawdź przekaźnik od tego ustrojstwa, u mnie sie zawieszał i odcinał dopływ paliwa - alarm był wyłączony, ale paliwa dalej nie puszczał ;] pozbyłem sie go i po problemie- tyle, że jak ktos będzie chciał gwizdnąc mi wóz to pojedzie ;d będzie wyło, ale ruszy- na pewno nikt sie nie kapnie, że kradziony :bigok:

: pn mar 22, 2010 23:50
autor: waupee
mojego mogą brać...ostatnio mam go dość ale problem w tym że muszę go odstawić do polski,a ukraść go nikt jak na złość nie chce-byłoby prościej.nie,nie mam autoalarmu-nawet go na noc nie zamykam....czyli to odpada...

[ Dodano: 23 Mar 2010 18:43 ]
witam ponownie.dzisiaj troche przy nim pogrzebałem i okazało się że faktycznie ten wynalazek posiada drugą pompe od spodu.i teraz jest tak-paliwo z tej z baku idzie-ale z tej już nie.za to z tej słychać jakby zaciągała powietrze i w wężykach za tą pompą paliwo nie idzie-czym to spowodowane?pompa do wymiany,czy to może być od filtra paliwa bo jest tak stary jak ten samochód?a może jeszcze coś innego może być?od czego zacząć i jak sprawdzić czy ta druga pompa siadła czy jest sprawna?

: wt mar 23, 2010 20:47
autor: mrozikk
Wymień filtr paliwa najpierw bo taniej i wtedy zobaczysz co dalej ,może faktycznie jest zapchany :)

: wt mar 23, 2010 23:00
autor: damian_piaski
[ Dodano: 23 Mar 2010 18:43 ]
witam ponownie.dzisiaj troche przy nim pogrzebałem i okazało się że faktycznie ten wynalazek posiada drugą pompe od spodu.i teraz jest tak-paliwo z tej z baku idzie-ale z tej już nie.za to z tej słychać jakby zaciągała powietrze i w wężykach za tą pompą paliwo nie idzie-czym to spowodowane?pompa do wymiany,czy to może być od filtra paliwa bo jest tak stary jak ten samochód?a może jeszcze coś innego może być?od czego zacząć i jak sprawdzić czy ta druga pompa siadła czy jest sprawna?[/quote]

nie musisz się martwic. pompkę mozesz wymontowac odkręcając dwie srubki trzymające pierścien dociskajacy pompe w tę obudowe. tylko uwazaj by uszczeleczki nie zgubic pompkę mozna podłączyc na krótko do akumulatora ale na bardzo krotką chwilke aby jej nie zatrzec. Ja tak w moim 1.3 nz sprawdziłem pompke- dziala po dzis dzien.Filterek obowiązkowo wymień. Od tego sie zaczyna. Nie pamiętam jak jest w 1.8 bo moze dasz rade w komorze silnika zdjąc weżyk doprawadzający paliwo?

Pompka pracując wydaje lekkie syczenie- trzeba sie wsłuchac. Zanim bedziesz wykrecał pompke to wymien ten filterek.

: wt mar 23, 2010 23:45
autor: waupee
dzięki wielkie za rady.jutro od rana walcze dalej-cały dzień do dyspozycji nie jak do tej pory godzina po robocie więc może uda się skończyć.ale wydawało mi sie jak kumpel kręcił rozrusznikiem że pompka działała tylko tak jakby zaciągała powietrze.faktycznie zaczne od filtra.raz jeszcze wielkie dzięki.

[ Dodano: 24 Mar 2010 14:55 ]
problem rozwiązany-pompa ciśnieniowa-taki syf w niej że ją tak przyblokowało,że z trybów wyskoczyła-swoją drogą jak tam się to dostało jak wszystkie filtry w porządku?dzięki wielkie za rady-flaszka się wam należy więc jak będziecie kiedyś przy okazji w piotrkowie-zapraszam.w związku z powyższym temat zakończony.