Strona 2 z 4

: śr mar 24, 2010 11:02
autor: RasPL
marito, kolego co Twoja wypowiedź wnosi do tematu ? Skoro sprawne auto jedzie 170 a drugie 140 to się szuka przyczyn czemu jest między nimi różnica

: śr mar 24, 2010 11:05
autor: guti
RasPL, koledze chodziło o to, gdzie wlasciciel autka bedzie jezdzil z takimi predkosciami.. skoro ani drog nie mamy , ani przepisów kodeksu drogowego dopuszczającą takie predkosci :)

: śr mar 24, 2010 12:38
autor: RasPL
Tyle że to dział techniczne a nie kodeks drogowy

: śr mar 24, 2010 14:56
autor: jawirax
Tu u nas na peryferiach miasta drogi są porobione , więc dziur nie ma hehe , ale nie chodziło mi o to żeby zapierdzielać tak non stop, tylko ogólnie żeby auto jechało tak jak powinno i szło tyle ile powinno.

: śr mar 24, 2010 17:47
autor: Martin99
fakt z nalepki tez mozna odczytac choc istnieje mozliwość ze ktos wczesniej zmienial skrzynke. jezeli masz wszystko ustawione jak trzeba to bedzie to wina skrzynki. a powiedz mi czy mniej wiecej wskazówki obrotomierza i prędkościomierza wychylają sie jednakowo na 4tym czy 5tym biegu?

: śr mar 24, 2010 18:02
autor: jawirax
Pisałem z nie mam obrotomierza, mogę tylko uaktywniać cyfrowy.

: śr mar 24, 2010 21:57
autor: mishabest
u kumpla auto tak muliło jak miało zawalony katalizator, pewnego dnia jak przegazował coś prychnęło, jakieś dziadostwo wyleciało przez tłumik i auto mu odżyło.

: śr mar 24, 2010 22:36
autor: kam
mishabest pisze:u kumpla auto tak muliło jak miało zawalony katalizator, pewnego dnia jak przegazował coś prychnęło, jakieś dziadostwo wyleciało przez tłumik i auto mu odżyło.
katalizator mulilby caly czas.. a nie ograniczal max predkosc..

: czw mar 25, 2010 00:45
autor: jawirax
Ale ja byłem w tłumikach i sprawdzali mi cały układ wydechowy i jest drożny.

: czw mar 25, 2010 08:09
autor: Martin99
a 100km/h masz przy 2000obr czy przy 3000 obr ?

: czw mar 25, 2010 09:24
autor: Gawior
guti, chciał bym widzieć jak jeździsz te 50km/h w terenie :jezor:
Co do skrzynki to nawet jeżeli była zmieniona na krótszą i rozpędzając auto na 4 biegu do tych 140km/h, to po wrzuceniu 5 biegu auto powinno jeszcze przyspieszać, a tak nie jest ( to tak jak w Polonezie :jezor: ).
Ja bym się tu nie dopatrywał winy w skrzyni ( skrzynia jak skrzynia, działa ) tylko tego że mocą niedomaga. Powiedzmy że na 4 biegu przy tych 140km/h kończą się obroty, ale po wrzuceniu 5 biegu silnik już nie ma siły żeby dalej rozpędzać auto.

: czw mar 25, 2010 12:58
autor: RasPL
Może w skrzyni coś jest nie tak z tym 5 biegiem skoro piszesz że 1-4 rozpędza się ładnie a 5 już ani trochę

: czw mar 25, 2010 13:50
autor: guti
RasPL pisze:że 1-4 rozpędza się ładnie
1-3... na 4 140 i koniec.. wiec gdzie tu mowa o rozpedzaniu..

: czw mar 25, 2010 21:20
autor: jawirax
Na 4 Biegu dziś sprawdzałem przy prędkości 140km/h miałem 4200 obrotów dokładnie i mam jeszcze jedno pytanie, jak na luzie czyli postoju przygazuje to auto wiudac na obrotomierzu kręci do 6 tys obrótow, czy tak samo powinienem kręcić podczas jazdy do 6 tys ?