Wymiana korbowodu bez wyjmowania silnika?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
aaaha dzieki za wytlumaczenie
no postaram sie nagrac....
jak auto stoi to silniczek chodzi cichutko, na biegu jalowym tez zadnych stukotow po wcisnieciu gazu nie ma, stukoty sa tylko jadac - dodajac gaz (czym wiecej gazu tym stukot szybszy) i zeby bylo smieszniej to stukoty sa bardziej slyszalne na rozgrzanym silniku
no postaram sie nagrac....
jak auto stoi to silniczek chodzi cichutko, na biegu jalowym tez zadnych stukotow po wcisnieciu gazu nie ma, stukoty sa tylko jadac - dodajac gaz (czym wiecej gazu tym stukot szybszy) i zeby bylo smieszniej to stukoty sa bardziej slyszalne na rozgrzanym silniku
Jeżeli stukanie faktycznie pochodzi od wału (zakładając że nie jeździsz z tym długo) to na razie nie panikuj.
Jedź do dobrego speca niech spuści olej, ściągnie miskę, odkręci korbowody i zrobi pomiar wału.
Panewki są miękkie a wał jest twardy, jak go bardzo nie męczyłeś to jest szansa że wytarte są tylko panewki a wał jest nienaruszony.
Wtedy będzie je można wymienić na takie same (nominalne) bez robienia szlifu wału, ściągania głowicy i bez wyciągania silnika.
Jedź do dobrego speca niech spuści olej, ściągnie miskę, odkręci korbowody i zrobi pomiar wału.
Panewki są miękkie a wał jest twardy, jak go bardzo nie męczyłeś to jest szansa że wytarte są tylko panewki a wał jest nienaruszony.
Wtedy będzie je można wymienić na takie same (nominalne) bez robienia szlifu wału, ściągania głowicy i bez wyciągania silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 480 gości