Strona 2 z 3

: wt gru 27, 2005 15:29
autor: ksorzel
na moje oko to nie jest 1,4 na 100 procent tez mam auto z fabryki w Brukseli ale kraj produkcji nie ma tu zadnego znaczenia

: wt gru 27, 2005 18:20
autor: Marihuana Man
To jest 1,8 na 100%... 1,4 i 1,6 mają tą samą kontrukcję więc ewentualnie można te dwa ze soba mylic... A to jest 1,8 na bank... A jaki??? sprawdz nr silnika na bloku... jeżeli zaczyna się od AAM to 75 KM jak od ABS to 90 KM...

: wt gru 27, 2005 19:58
autor: mat.i.tom
przeciez 1,4 jest pochylony górą do przodu a większe leżą tak jak ten na zdjeciach :!:

: wt gru 27, 2005 21:20
autor: bulin
Witajcie, dzięki za porady. Dzisiaj jednak po sprawdzeniu w bazie VW (u autoryzowanego dealera) okazuje sieże to jest 1,4. Gośc tez nie mógł uwierzyć jednak to prawda. Ulżyło mi.
Pozdrawiam

: wt gru 27, 2005 21:58
autor: Marihuana Man
bulin pisze:Witajcie, dzięki za porady. Dzisiaj jednak po sprawdzeniu w bazie VW (u autoryzowanego dealera) okazuje sieże to jest 1,4. Gośc tez nie mógł uwierzyć jednak to prawda. Ulżyło mi.
Pozdrawiam

To ten gościu w serwisie to niezły tłumok jest albo jeszcze go trzyma od świąt... Taki z tego silnika 1,4 jak z koziej dupy trąba...

Poniżej masz silnik 1,4 w dodatku ABD... Patrz i podziwiaj....

Obrazek

A potem dziwota, że chłopcy z ASO fuszerki odwalają skoro nawet nie potrafia rodzimego silnika rozpoznać :rotfl:

PS. Po czym ci ten silnik sprawdzali... Jeśli po VIN-ie to oczywiste, że wyszło że siedzi w nim 1,4.... Jeżeli po nr silnika to po prostu masz nabite stare numery na nowy silnik...

A tu masz jeszcze ofertę z OTOMOTO... Czegoś ci to nie przypomina?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C707662

: wt gru 27, 2005 22:11
autor: mat.i.tom
No a jaka pojemnosc byla z tylu na bloku ?

: wt gru 27, 2005 23:13
autor: foxiu2k5
ABD to to na pewno nie jest... dam sobie glowe uciac ze to jest 1.8 ABS
Zreszta porownaj sam :
http://forum.vwgolf.pl/download.htm?id=10772
http://www.passatgl5.polnet.biz/golf3/galeria/171.htm
Lec po szczegolach...
Jak nie mam racji mozecie mnie z forum wykluczyc :)

[ Dodano: Wto Gru 27, 2005 22:24 ]
tak jeszcze patrze... to moze byc jeszcze ADZ... ale bankowo 1.8
Marihuana Man pisze:A potem dziwota, że chłopcy z ASO fuszerki odwalają skoro nawet nie potrafia rodzimego silnika rozpoznać
dlatego nie bywam w ASO :)

: wt gru 27, 2005 23:52
autor: bulin
Marihuana Man pisze:PS. Po czym ci ten silnik sprawdzali... Jeśli po VIN-ie to oczywiste, że wyszło że siedzi w nim 1,4.... Jeżeli po nr silnika to po prostu masz nabite stare numery na nowy silnik...
Cześć Panowie bez nerwowej atmosfery. Rzeczywiście sprawdzili po VIN i wyszło że to nadwozie zostało sprzedane z takim silnikiem. Dlaczego twierdzisz że po VIN to oczywiste ze to jest 1,4 ?. On tez sie dziwił bo porównując poszczególne elementy jak chociażby aparat zapłonowy wychodzi ze to 1,6, lub 1,8. Jak jednak wytłumaczyć fakt że to wiecej niż 150 nie pójdzie? Silnik do tej prędkości chodzi bardzo dobrze. (czyżby chodziło o skrzynię? nie sądze). Ponadto spalanie tez jest niskie latem około 7 a zimą 8 max 8,5. Z tego co wiem to 1,8 trudno zejśc do takiego poziomu jeżdżąc po mieście dziennie 50 km. Zgryz mam rzeczywiście nadal. Muszę jeszcze sprawdzić na bloku z tyłu tę pojemność bo niestety nie miałem dzisiaj okazji. Możecie przybliżyć gdzie ten napis jest zlokalizowany tak aby wjezdząjąc gdzieś na stację benzynową na kanał szybko go zlokalizować.

: śr gru 28, 2005 00:08
autor: mat.i.tom
taa fabryke mógł opuscic z 1,4 ale teraz to pewno juz nie jeździ z tym silnikiem ;) sprawdz jak są nabite numery silnika ew. foty

: śr gru 28, 2005 00:14
autor: bulin
Ok sproboje jakies makro numeru zrobić moze rozpoznacie jakies fachowe przebicie.

: śr gru 28, 2005 00:30
autor: Marihuana Man
bulin pisze:Rzeczywiście sprawdzili po VIN i wyszło że to nadwozie zostało sprzedane z takim silnikiem. Dlaczego twierdzisz że po VIN to oczywiste ze to jest 1,4
Sam sobie odpowiedziałes na to pytanie... Fabryke opuścił jako 1,4... Jednak w miedzyczasie zaliczył swapa na 1,8...

Jest jeszcze taka możliwość że to faktycznie cały 1,8... A ma jedynie VIN od 1,4 wszczepiony.. Sprawdz czy na podszybiu nie było majstrowane z numerem nadwozia ... Sprawdz czy, numer VIN jest taki sam na podszybiu, tabliczce znamionowej pasa przedniego oraz naklejce identyfikacyjnej bagażnika... Jeżeli tam się wszystko zgadza tzn. że po prostu ktoś sobie wsadził mocniejszy silnik...
bulin pisze:Jak jednak wytłumaczyć fakt że to wiecej niż 150 nie pójdzie? Silnik do tej prędkości chodzi bardzo dobrze.
To jest właśnie 1,8 AAM 75 KM... Troche mulasty ale nie do zarżniecia... A i spalanie przyzwoite...

P.S. Ta tabliczka znamionowa pasa przedniego na twoim zdjęciu jest jakaś dziwna...ona jest srebrna? bo świeci się jak psu jajca, a powinna być czarna... Mógłbyś walnąć również i tego dokładniejsza fotkę...

: śr gru 28, 2005 09:53
autor: bulin
Tabliczka jest tabliczką zastępczą. Przy podszybiu nic nie było robione. VIN zgadza się z tym w bagażniku. Cholera:(

: śr gru 28, 2005 10:08
autor: mat.i.tom
VIN będzie sie zgadzał ;) jak mozesz to zrób foto nalepki z bagaznika, to nam mysle ułatwi

: śr gru 28, 2005 10:10
autor: Rafaello27
To będzie na bank 1.8 75KM (AAM).