Strona 2 z 2

: ndz mar 21, 2010 17:55
autor: mmarek
Ja stawiam na sonde lamde.Miałem podobnie. Jeden mechanik podłączył do kompa powiedział ze wszystko ok, zgarnął 50 zł za nic a drugi od razu wykrył ze coś nie tak jest z sondą, a też jak u Ciebie kopcił z rury i miał nieróne obroty,czasem nawet było cięzko ruszyć bo go tak zalewało.

: wt mar 30, 2010 14:10
autor: Gawior
U mnie też można "szpadlem skrobać" świece :jezor:
Możliwe że wtrysk leje za mocno bo jest 1
Może być też coś nie tak ze sterowaniem składu mieszanki paliwo-powietrze. Może regulator ciśnienia za dużo puszcza na wtrysk.
U mnie ( Mk3 GTi silnik 2E ) sama pompa miała 3.2bar, a z regulatorem ciśnienia 2.5bar ( sprawdzali w zakładzie mechaniki ) i sprawdzali czy wtryski nie leja - skasowali 50zł więc nie tak dużo. U ciebie powinno być taniej bo 1 wtryskiwacz.

: wt mar 30, 2010 19:26
autor: mmarek
Jest regulator. Znajduje sie tutaj jak zaznaczyłem na fotce. wyjmij tą zawleczkę i go wyciągnij. Jak jest sucho to znaczy że membrana jest OK i regulator jest dobry. Też mi kiedyś ktos podsunał o tym że moze regulator jest walnięty, ale oczywiście było sucho :bajer:
Obrazek

: pt kwie 02, 2010 12:29
autor: Gawior
Regulator, taki czy inny zawsze musi być. Jest już wyżej podane co masz zrobić.
Nie tylko sonda i regulator sterują paliwem, z tym że regulator steruje ciśnieniem paliwa za pomocą podciśnień zazwyczaj gdzieś z kolektora ssącego. Posprawdzaj wężyki od podciśnień, może są już sparciałe i popękane. Ja kupiłem 0.5m wężyka gumowego w oplocie materiałowym ( odpornego na wysokie temp. ) w sklepie motoryzacyjnym właśnie do tego celu i dałem za to 2-3zł i wiem że tu mam szczelność.

: sob kwie 10, 2010 15:52
autor: Paweł Marek
belcho99, posmaruj mu oring olejem i włóż głębiej pokonując pierwszy opór